Fandom

Bola de Drac Wiki

El naixement del Supernamek. Lluita contra l'enemic desconegut

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El naixement del Supernamek.
Lluita contra l'enemic desconegut
El naixement del Supernamek.Lluita contra l'enemic desconegut
Informació
Nom JAP かつてない敵に向けて... 超ナメック星人誕生!!
Nom ROM Katsutenai Teki ni Mukete... Supa Namekku Seijin Tanjyo
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 27 de maig de 1992
El naixement del Supernamek. Lluita contra l'enemic desconegut (かつてない敵に向けて... 超ナメック星人誕生!!, Katsutenai Teki ni Mukete... Supa Namekku Seijin Tanjyo) és l'episodi 141 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

En Trunks i en Gohan parlen sobe l'extranya pell que han trobat i sobre les circumstàncies que l'han dut al seu temps. Mentrestant, els androides s'han aturat perquè l'A-18 es canvï la roba. Se'n va sense pagar i el propietari truca a la policia, que persegueix als tres androides. Farta, la noia androide surt de la furgoneta i destrossa tots els cotxes de policia que els persegueixen.

Trunks i Gohan arriben a Kame House.jpg

En Gohan i en Trunks tornen a la Kame House

Mentrestant, la Bulma està tornant de tornada a casa quan veu per les notícies que tota la població de la Ciutat de Ginger ha desaparegut. Immediatament truca en Krilin i li demana que posi les notícies a la Televisió. S'esgarrifen per les notícies que donen i creuen que és per culpa dels androides, però la dona els diu que probablement tingui a veure amb l'altra màquina del temps que van trobar. En aquell moment, en Trunks del Futur i en Gohan arriben.
Fusió Cor Petit i Totpoderós.jpg

En Cor Petit i el Totpoderós s'uneixen

Des del Palau de Déu, el Totpoderós s'adona del què passa i en Cor Petit li fa preguntes, però ell no respon. Llavors, li diu que s'ajuntaran i ja sabrà què passa. Finalment, els dos namekians s'uneixen, amb en Cor Petit fent de base i el Totpoderós assimilant-se a ell. Llavors, diu al Sr. Popo que ell no és ni en Cor Petit ni Déu, és un namekià que va oblidar el seu nom. Llavors, marxa i es dirigeix cap a la Ciutat de Ginger. En Trunks decideix anar-hi també des de la Kame House. En Cor Petit arriba a la ciutat i veu que està deserta, a excepció d'un monstre estrany que arrossega un home.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori