Fandom

Bola de Drac Wiki

Un androide horrorós i destructor: en Cèl·lula

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 憎悪と破壊の生命体!! 奴の名は人造人間セル
Nom ROM Zouo to Hakai no Seimeitai!! Yatsu no Na wa Jinzo Ningen Celu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 10 de juny de 1992
Un androide horrorós i destructor: en Cèl·lula (憎悪と破壊の生命体!! 奴の名は人造人間セル, Zouo to Hakai no Seimeitai!! Yatsu no Na wa Jinzo Ningen Celu) és l'episodi 143 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cèl·lula clava agulló a Cor Petit.jpg

El monstre intenta clavar l'agulló a en Cor Petit

En Cor Petit està sorprès de que el seu enemic sapiga utilitzar el kamehameha, però l'esquiva. Però el monstre l'agafa per l'esquena i li clava l'agulló de la cua al braç, absorvint-li l'energia. Mentrestant, en Trunks del Futur i en Krilin volen cap allà i es pregunten contra qui deu lluitar en Cor Petit i d'on ha sortit el monstre.

A la Kame House, en Goku ja fa millor cara, però quan en Gohan va a comunicar-ho als altres, veu com a la televisió informen que l'exèrcit de la Terra atacarà al monstre amb tancs. El monstre segueix absorvint l'energia d'en Cor Petit quan els tancs arriben, però aquest els destrueix a tots amb un raig d'ulls i un Kiai. Llavors, d'un cop de cap, el namekià aconsegueix alliberar-se, però té un braç inutilitzat i sense energia.

Dispositiu de control remot.png

El dispositiu de control remot

Els androides segueixen circulant amb la furgoneta, quan l'A-16 comenta que un dels dos lluitadors ha perdut molta energia, però l'A-17 i l'A-18 no se'l creuen. En Cor Petit està debilitat i el monstre diu que l'absorvirà. Abans de fer-ho, el namekià exigeix que li expliqui qui és i d'on prové. El monstre ho fa. Es diu Cèl·lula i és un androide, creat pel superordinador del Dr. Gero, ja que el doctor va veure que trigaria massa anys a completar-lo. L'ordinador se'n va encarregar i va anar recopilant cèl·lules d'en Cor Petit, en Goku, en Vegeta, en Freezer i el Rei Cold, de quan els tres últims van anar a la Terra en els seus respectius viatges, tot gràcies a un dispositiu de seguiment remot. Llavors, quan va sortir de l'ou, va trigar tres anys per desenvolupar-se, ja que ha d'enterrar-se sota terra.

Cor Petit regenera braç.png

En Cor Petit es regenera el braç

El namekià li demana perquè va venir a la seva època amb la màquina del temps i explica que al seu temps els androides estaven destruïts i necessita l'energia de l'A-17 i l'A-18 per assolir el màxim del poder. Al seu temps, va eliminar en Trunks, li va robar la màquina del temps i va tornar enrere en el temps després de tornar a la seva fase de larva. Després de tota la informació, en Cor Petit s'arrenca el braç malmès i fent servir la regeneració se'n fa créixer un de nou.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori