Fandom

Bola de Drac Wiki

En Goku es desperta. Podrà superar la força dels superguerrers?

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Goku es desperta.
Podrà superar la força dels superguerrers?
En Goku es desperta.Podrà superar la força dels superguerrers?
Informació
Nom JAP 悟空闘いへの目覚め! 超サイヤ人を超えろ!!
Nom ROM Goku Tatakai eno Mezame! Supa Saiya-jin wo Koero!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 1 de juliol de 1992
En Goku es desperta. Podrà superar la força dels superguerrers? (悟空闘いへの目覚め! 超サイヤ人を超えろ!!, Goku Tatakai eno Mezame! Supa Saiya-jin wo Koero!!) és l'episodi 146 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Krilin vs Cèl·lula Imperfecte.png

En Krilin ataca en Cèl·lula

En Krilin marxa i de camí a la Kame House es troba en Cèl·lula, que és a punt d'absorvir unes persones. En Krilin les salva i utilitza la Mossegada del Sol perquè puguin fugir, però l'androide es recupera ràpid i els persegueix, ja que els humans van amb avioneta. Quan sembla que en Krilin no podrà salvar-se, en Cor Petit i en Ten Shin Han arriben i en Cèl·lula els nota, fugint i amagant la seva energia perquè no el puguin localitzar.

Menstrestant, els androides són a punt d'arribar a la casa d'en Goku.

Goku entrenant després de curar-se.jpg

En Goku entrenant després de curar-se

Tres dies més tard, a les notícies segueixen informant sobre els assassinats d'en Cèl·lula, aquest cop a la Ciutat del Sud. En Yamcha decideix anar-hi amb els altres fent servir un avió, així el monstre no notarà que s'hi acosten. Mentrestant, a la Kame House, la Xixi sent un terrabastall i, quan va a l'habitació d'en Goku aquest no hi és. Llavors, mira per la finestra i veu en Goku entrentant (era el que causava el soroll), totalment recuperat.

Li diu que ja sap què està passant perquè ha llegit la ment dels que l'anaven a veure i que ha de superar el poder d'un Superguerrer. Llavors, informa que sap un lloc on provar-ho, abans d'anar a enfrontar-se a en Cèl·lula.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori