FANDOM

En Goku es desperta.
Podrà superar la força dels superguerrers?
Episodi 146 (BDZ)
Informació
Nom JAP 悟空闘いへの目覚め! 超サイヤ人を超えろ!!
Nom ROM Goku Tatakai eno Mezame! Supa Saiya-jin wo Koero!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 1 de juliol de 1992
En Goku es desperta. Podrà superar la força dels superguerrers? (悟空闘いへの目覚め! 超サイヤ人を超えろ!!, Goku Tatakai eno Mezame! Supa Saiya-jin wo Koero!!) és l'episodi 146 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Krilin vs Cèl·lula Imperfecte

En Krilin ataca en Cèl·lula

En Krilin marxa i de camí a la Kame House es troba en Cèl·lula, que és a punt d'absorvir unes persones. En Krilin les salva i utilitza la Mossegada del Sol perquè puguin fugir, però l'androide es recupera ràpid i els persegueix, ja que els humans van amb avioneta. Quan sembla que en Krilin no podrà salvar-se, en Cor Petit i en Ten Shin Han arriben i en Cèl·lula els nota, fugint i amagant la seva energia perquè no el puguin localitzar.

Menstrestant, els androides són a punt d'arribar a la casa d'en Goku.

Goku entrenant després de curar-se

En Goku entrenant després de curar-se

Tres dies més tard, a les notícies segueixen informant sobre els assassinats d'en Cèl·lula, aquest cop a la Ciutat del Sud. En Yamcha decideix anar-hi amb els altres fent servir un avió, així el monstre no notarà que s'hi acosten. Mentrestant, a la Kame House, la Xixi sent un terrabastall i, quan va a l'habitació d'en Goku aquest no hi és. Llavors, mira per la finestra i veu en Goku entrentant (era el que causava el soroll), totalment recuperat.

Li diu que ja sap què està passant perquè ha llegit la ment dels que l'anaven a veure i que ha de superar el poder d'un Superguerrer. Llavors, informa que sap un lloc on provar-ho, abans d'anar a enfrontar-se a en Cèl·lula.

NavegacióEdit