Fandom

Bola de Drac Wiki

El rival d'en Goku

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
El rival d'en Goku
El rival d'en Goku
Informació
Nom JAP 悟空のライバル?参上!!
Nom ROM Gokuu no Raibaru? Sanjou!
Nom ANG Goku's Rival
Contrapart al manga "L'entrenament del Follet Tortuga"
"El rival d'en Goku"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 28 de maig de 1986
El rival d'en Goku (悟空のライバル?参上!!, Gokuu no Raibaru? Sanjou!) és l'episodi 14 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Yamcha, Puar i Ulong avió estrellat.png

En Yamcha i els altres sobreviuen a la caiguda

En Goku està volant camí de la Kame House, per tal de que el Follet Tortuga l'entreni. Mentrestant, l'avió en el qual en Yamcha i companyia volaven cap a la Ciutat de l'Oest s'estavella al mig de la selva, de manera que han de seguir el seu viatge caminant. Per la mateixa selva hi passa un nen corrents a tota velocitat.

Quan en Goku arriba a la casa del Follet Tortuga, aquest no contesta al timbre, de manera que el noi entra per una finestra. A dins, es troba al mestre mirant com unes noies estan fent una classe d'aeròbic per televisió. El mestre no fa cas d'en Goku, de manera que el noi li crida a l'orella. Li diu que té gana, per tant el mestre li diu a en Goku on hi ha la cuina. En Goku, afamat, es menja tot el que troba a la nevera.

Sirena.png

La sirena que en Goku porta al mestre

Mentrestant, Bulma i els altres estan caminant a través del desert. S'han de dirigir cap al nord, però en Puar es transforma en brúixola i comproven que estan anant cap al sud.

A la Kame House, en Goku ja està llest per començar-se a entrenar, però el mestre li diu que primer li ha de dur una noia. En Goku, tot i que ho troba estrany, ho fa, però li porta una noia molt grassa. El mestre li explica com vol que sigui la noia, així que en Goku marxa de nou amb el núvol kinton, mentre el noi que corria per la selva està anant amb una barca i sembla que es dirigeix cap a casa del Follet Tortuga.
Roshi llegint revistes.png

El mestre llegint les revistes que li ha portat en Krilin

Quan en Goku torna, aquest cop duu una sirena. Quan el mestre li demana a la sirena si pot tocar els seus "encants", ella el colpeja i se'n va nedant. Llavors, el mestre li diu a en Goku que el pròxim cop sigui una noia com aquella, però amb cames.

En aquell moment, el nen de la barca arriba a l'illa. Es diu Krilin, i diu que vol aprendre Arts Marcials del mestre. Tot i que al principi el mestre no el vol d'alumne, en Krilin treu unes revistes eròtiques i el "convenç". Llavors, li diu que ha d'ajudar a en Goku a trobar una noia ben bonica i dur-li i que d'aquesta manera rebran el seu entrenament.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori