Fandom

Bola de Drac Wiki

Dolça temptació! L'hospitalitat de la Princesa Serp

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP あま〜い誘惑! 蛇姫さまのおもてなし
Nom ROM Ama~i Yuwaku! Hebihimesama no Omotenashi
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el teu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 2 d'agost de 1989
Estrena català 5 de novembre de 1991
Dolça temptació! L'hospitalitat de la Princesa Serp (あま〜い誘惑! 蛇姫さまのおもてなし, Ama~i Yuwaku! Hebihimesama no Omotenashi) és l'episodi 14 de Bola de Drac Bola de Drac Z. Es va estrenar en català el 5 de novembre de 1991.

ResumEdit

Princesa Serp servents.jpg

La Princesa Serp amb les seves servents

En Son Goku segueix corrent a tota velocitat el Camí de la Serp, mentre a la Terra en Gohan està sent perseguit per un tigre dents de sabre i en Cor Petit està fent aixecar pedres i creant poderosos tornados només amb el seu poder.

Pel camí, en Goku troba un extrany palau i hi entra pensant-se que és la casa d'en Kaito. A dins, la Princesa Serp és informada per una servent de l'arribada d'un visitant i, quan en Goku la veu, es pensa que és en Kaito. La dona l'agafa i comencen a ballar. Llavors, l'home s'adona que no és el déu i decideix marxar, la Princesa Serp i les seves servents intenten convence'l de que que es quedi a sopari ho aconsegueixen. També li ofereixen un bany i, veient que amb cap d'aquestes maneres s'adorm, li dónen una poció de la son.

Princesa serp nus.png

La Princesa Serp feta un nus

Fent servir el mirall màgic, la Princesa Serp veu que en Goku està somiant en la Xixi i en Gohan. La dona s'enfurisma al veure que ell té família i decideix acabar amb ell, però en Goku es desperta i decideix marxar, tot i que l'efecte de la poció hauria de durar-li tres dies. La princesa li diu que no marxarà d'allà i lalvors es desfà la il·lusió, revel·lant-se que en Goku és dins d'un cos, el de la pròpia princesa Serp. Aconsegueix sortir-ne a fora i la serp comença a perseguir-lo pel camí de la serp, llançant-li foc per la boca. Al final, en Goku aconsegueix que l'enorme serp es lligui i es faci un nus amb el seu pròpi cos i llavors marxa, seguint el camí que el dura fins a en Kaito.

Al palau de Déu, en Krilin, en Ten Shin Han, en Yamcha, en Chaos i en Yajirobai estan entrenant-se sota la supervisió del Totpoderós, mentre mica en mica els Guerrers de l'Espai van acostant-se.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori