Fandom

Bola de Drac Wiki

Kamehameha! L'esgarrifosa transformació d'en Vegeta!

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP 激突かめはめ波!ベジータ執念の大変身
Nom ROM Gekitotsu Kamehameha! Bejīta Shūnen no Dai-henshin
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Saiyans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 5 de juliol de 2009
Estrena CAT 6 d'octubre de 2011
Kamehameha! L'esgarrifosa transformació d'en Vegeta! (激突かめはめ波!ベジータ執念の大変身, Gekitotsu Kamehameha! Bejīta Shūnen no Dai-henshin) és l'episodi 14 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 6 d'octubre de 2011.

ResumEdit

En Goku fa l'atac d'en Kaito x3, posant el seu cos al límit, però aconseguint un nivell de força i velocitat enormes, podent així atacar i ferir diverses vegades en Vegeta. Aquest està enrabiadíssim i prepara un atac molt fort, el Canó Garlic, amb el qual vol destruir la Terra. En Goku, entra de nou en l'atac d'en Kaito x3 i prepara un kamehameha. Quan xoquen, els dos atacs estan igualats, de manera que en Goku fa servir l'atac d'en Kaito x4. D'aquesta manera, aconsegueix tocar amb el kamehameha a en Vegeta i enviar-lo cel amunt. En Goku té el cos esgotadíssim i, quan en Yajirobai fa a felicitar-lo per la victòria i li dóna un copet a l'esquena, en Goku es queixa de molt dolor.

En Goku però, sap que en Vegeta no és mort. Aquest, ha aconseguit alliberar-se de l'impuls del kamehameha i per això decideix transformar-se en Ozaru. La lluna plena però, no hi és, ja que en Cor Petit la va destruir. En Vegeta però, és capaç de crear una lluna artificial i quan la mira, es transforma en un mico gegant.

En Krilin i en Son Gohan també ho veuen, i per això decideixen tornar. En Goku mentrestant, només és capaç de fugir dels atacs del seu enemic. En aquell moment s'adona que va ser ell el que va matar al seu avi Son Gohan i que va destrossar l'estadi del Torneig Mundial de les Arts Marcials. Llavors, promet a tots els que han patit per culpa seva en el passat, que derrotarà a en Vegeta. A continuació, aixeca els braços cap al cel i comença a preparar una bola genki, però en Vegeta no li deixa temps per preparar cap atac, ja que l'ataca contínuament.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori