Fandom

Bola de Drac Wiki

La Videl apallissada. La còlera d'en Son Gohan esclata

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP ビーデル、ボロボロ 悟飯の怒りも限界だ!!
Nom ROM Bīderu, Boroboro Gohan no Ikari mo Genkai da!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 28 de gener de 2016
La Videl apallissada. La còlera d'en Son Gohan esclata (ビーデル、ボロボロ 悟飯の怒りも限界だ!!, Bīderu, Boroboro Gohan no Ikari mo Genkai da!!) és l'episodi 14 (112 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 28 de gener de 2016.

ResumEdit

Gohan superguerrer enfurismat.jpg

En Gohan transformat en superguerrer per la ràbia

L'Spopovitx no para d'atacar i apallissar la Videl i tothom està preocupada per ella,excepte el Sr. Satan, que està preparant-se pel seu comat contra l'A-18 fent el fatxenda a la seva habitació i, a pesar de que l'informen de la situació, no s'ho creu. Mentre, en Gohan comença a enfurismar-se per la crueltat de l'Spopovitx i de la ràbia acaba transformant-se en superguerrer i destrossa el mocador del cap i la capa.

Just quan es llança a l'atac, en Yamu atura al seu company, dient-li que no poden perdre més temps, que tenen coses importants a fer. L'Spopovitx llavors treu la Videl del ring. En Gohan llavors s'endú la noia a la infermeria, mentre jura que li farà pagar al seu rival. En Goku demana mongetes màgiques a en Krilin, però aquest no en té, de manera que decideix anar a veure al Follet Karin perquè n'hi doni.

En Satan va a la infermeria a veure la seva filla i es troba a en Gohan. Li diu que ja li agrairà que hagi dut la noia i que més tard li firmarà un autògraf, però que marxi. Llavors, la Videl demana al seu amic que elimini a l'Spopovitx. En Satan s'horroritza al creure que en Gohan és el xicot de la Videl. Mentre, en Karin dóna les mongetes màgiques a en Goku i li diu que vagi en compte, que té un mal pressentiment.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori