Fandom

Bola de Drac Wiki

El Menjafoc

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El Menjafoc
El Menjafoc
Informació
Nom Japonès 幻の火喰い鳥
Nom Romanitzat Maboroshi no Hi Kui Dori
Contrapart al manga Cap (Farciment)
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
23è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga del Casament
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 22 de març de 1989
El Menjafoc (幻の火喰い鳥, Maboroshi no Hi Kui Dori) és l'episodi 150 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Tortuga Ulleres.jpg

La Tortuga explicant que han de trobar un Menjafoc

En Goku i la Xixi van a la kame House, però el Follet Tortuga encara no ha tornat de l'Estadi del Torneig Mundial. La Tortuga els ensenya un llibre on explica com es crea un Ventall Màgic. Necessiten una ploma d'un menjafoc, un ocell molt rar que viu a una muntanya. Ràpidament en Goku i la Xixi van cap allà i entren dins del volcà a través d'una gruta.

Allà hi troben un llangardaix gegant, però no els fa res. En Pilaf, la Mai i en Shu també són allà buscant al Menjafoc. Finalment, la Xixi troba un ou enorme i un Científic Vell, que els explica que els Menjafoc s'han extingit i que fa 40 anys que el volcà va entrar en erupció i va matar-ne molts, de manera que només queda l'ou. Veient-se sense sortida, en Goku i la Xixi decideixen tornar anar a veure la Baba.

Xixi derrota Shu.jpg

La Xixi derrotant en Shu

De sobte, apareixen en Pilaf i els seus sequaços amb una màquina perforadora, s'emporten l'ou i també segresten la Xixi. La Mai i en Shu s'adonen que coneixen al noi que tenen al davant d'alguna cosa i, quan la Xixi els diu que és en Goku, s'espanten. La Xixi aprofita per derrotar als dos subordinats, en Goku destrueix la màquina i llavors en Pilaf i els seus subordinats marxen corrents.

Menjafoc.jpg

El Menjafoc amb la seva cria

No obstant, l'explosió de la màquina d'en Pilaf provoca que el volcà entri en erupció. Llavors, apareix un Menjafoc, que es menja les flames abans de que toquin a l'ou de la seva cria. Després, l'ou s'obre i en surt la cria i els dos ocells marxen. Per poder sortir del volcà, en Goku llança un kamehameha per obrir un camí.

Un cop fora, veuen el Menjafoc i la seva cria marxant volant. Unes plomes de l'ocell cauen del cel, però al tocar-les es desfan. El vell científic els explica que és impossible fer un ventall màgic amb aquelles plomes, mentre a la Kame House, el Follet Tortuga renya a la Tortuga per haver-li explicat allò a en Goku, ja que ho va escriure per divertir-se fa molt temps. Lluny d'allà, el científic vell explica a en Goku i la Xixi que els pot ajudar: s'han de dirigir cap al nord, a la Muntanya de Gel, al País de l'Octàgon. Ràpidament es dirigeixen cap allà, igual que en Pilaf i companyia que han escoltat la conversa.

NavegacióEdit

Saga del Casament
El vestit de núvia · El Menjafoc · La Xixi treballa fort per ser una bona esposa · La Muntanya dels Cinc Elements · A les flames de l'infern

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori