Fandom

Bola de Drac Wiki

La Terra desapareix L'única explosió cruel del Buu Original

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La Terra desapareix!! L'única explosió cruel del Buu Original
Informació
Nom JAP 地球消滅!!始まりのブウの非道な一撃
Nom ROM Chikyū Shōmetsu!! Hajimari no Bū no Hidōna Ichigeki
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Don't Let Me Down
Estrena JAP 26 d'abril de 2015
La Terra desapareix!! L'única explosió cruel del Buu Original (地球消滅!!始まりのブウの非道な一撃, Chikyū Shōmetsu!! Hajimari no Bū no Hidōna Ichigeki) és l'episodi 150 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Bibidi i Buu.png

En Bibidi i en Buu

L'Antic Kaioshin no entén a què es refereix quan en Kibitoshin diu que en Buu ha tornat, de manera que aquest li explica la història de com fa milions d'anys, en Bibidí va crear en Buu i va acabar amb tots els kaioshins excepte ell, matant-ne dos i absorbint-ne dos més i en Buu Es va convertir en el Buu gras. Al haver tornat a la forma inicial, aquest Buu és el més terrible de tots, pura maldat.

A la Terra, en Buu llança una enorme bola d'energia contra el planeta, amb la intenció de destruir-lo, però en Vegeta la desvia abans de que impacti. Però ell, simplement crea una bola més gran que l'anterior.

Buu destrueix Terra.png

En Buu llança l'atac per destruir la Terra

En aquell moment, en Kibitoshin va amb el seu canvi de lloc instantani a la Terra, mentre en Goku intenta convèncer a en Buu de que lluiti amb ells, però el monstre no fa cas i llança la bola. Els dos superguerrers van a buscar als seus fills, però pel camí en Goku recull a en Dende i en Satan. En Goku no és capaç de concentrar-se, ja que no té prou energia, però en aquell moment el Déu Kaioshin arriba i se'ls emporta d'allà, però la Terra és completament destruïda amb una terrible explosió.

Destrucció Terra.png

La fi de la Terra

Seguidament, en Goku i companyia arriben al Planeta Kaioshin, on es lamenten de la destrucció del planeta i de la mort dels seus éssers estimats. En Vegeta però, està enrabiat amb en Goku perquè ha salvat en Satan i en Dende, a la qual cosa el namekià es disculpa, ja que se'n sent responsable. En Satan no es creu que sigui al planeta dels Kaioshins i comença a parlar-li amb indiferència. Llavors, creu que està en un somni i intenta volar, però no se'n surt. Mentrestant, en Vegeta està molt enfadat amb en Son Goku perquè ha salvat a en Satan i en Dende i no pas als seus fills i en Cor Petit.

Buu reformant-se.png

En Buu regenerant-se

Tots estan angoixats, perquè no hi ha boles de drac per reviure en Gohan, en Cor Petit i els altres terrícoles, però en Dende proposa anar a Namek, a la qual cosa tots se n'alegren. El Vell Déu no vol que les utilitzin, ja que no tenen permís per fer-les servir.

Vegeta renya Goku.png

En Vegeta renyant en Goku

Però en Goku el suborna amb fotos eròtiques d'una noia molt ben feta, i que per poder fer-li les fotos necessita les boles de Drac per ressuscitar-la. En Vegeta, astutament, li demana a en Goku si aquesta noia és la Bulma, i en Goku s'adona que l'ha descobert. Llavors, l'orgullós superguerrer li diu que deixi en pau la seva dona i que li faci fotos a la Xixi.

Mentrestant, en Buu, que segueix buscant-los, es teletransporta a l'Altre Món, on en Krilin i en Yamcha s'estan entrenant. Ells i el Déu Kaito són els únics que saben qui és en Buu i s'esgarrifen de veure'l allà.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori