Fandom

Bola de Drac Wiki

L'últim recurs: l'androide 16

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

L'últim recurs: l'androide 16
L'últim recurs: l'androide 16
Informació
Nom JAP 残された唯一の望み... 無言の戦士16号立つ!!
Nom ROM Nokosareta Yuiitsu no Nozomi... Mugon no Sensi Ju-rokugo Tatsu!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 5 d'agost de 1992
L'últim recurs: l'androide 16 (残された唯一の望み... 無言の戦士16号立つ!!, Nokosareta Yuiitsu no Nozomi... Mugon no Sensi Ju-rokugo Tatsu!) és l'episodi 151 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku atura Gohan amb cop de puny.jpg

En Goku atura en Gohan d'un cop de puny

En Gohan i en Goku són al Palau de Déu i estan a l'espera de que en Vegeta i en Trunks del futur surtin de la Sala de l'Esperit del Temps. Quan en Gohan nota que en Cor Petit està en problemes, decideix anar-hi, però en Goku l'atura d'un cop de puny dient-li que no podria fer res i que no és prou fort.

Com que en Cèl·lula tracta d'absorvir a l'A-17, l'androide s'hi resisteix i intenta lluitar, però és clarament superat pel bio-androide. Mentre, la Bulma està anant a dur el comandament. Després de trucar al Follet Tortuga, la Bulma s'assabenta que en Krilin ha anat a buscar-la.

A-16 vs Cèl·lula.png

A-16 contra Cèl·lula

Al combat, quan tot sembla perdut i l'A-17 a punt de ser absorbit, l'A-16 decideix entrar en combat i s'enfronta a en Cèl·lula, ja que segons ell tenen mes o menys la mateixa força. En un moment del combat, en Cèl·lula clava l'agulló a l'androide 16, però com que no té matèria orgànica, no té res per absorbir-li.

Llavors, l'A-16, després d'uns atacs, aconsegueix immobilitzar en Cèl·lula a terra i arrencar-li la cua al bio-androide, perquè no pugui absorbir als androides, però aquest, gràcies a que té l'ADN d'en Cor Petit al seu organisme, és capaç de regenerar-se-la.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori