Fandom

Bola de Drac Wiki

L'últim combat definitiu! Batalla al Regne Kaiōshin

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

L'últim combat definitiu! Batalla al Regne Kaiōshin!!
Informació
Nom JAP 最後の頂上決戦!界王神界で決着だ!!
Nom ROM Saigo no Chōjō Kessen! Kaiōshin-kai de Ketchaku da!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Don't Let Me Down
Estrena JAP 3 de maig de 2015
L'últim combat definitiu! Batalla al Regne Kaiōshin!! (最後の頂上決戦!界王神界で決着だ!!, Saigo no Chōjō Kessen! Kaiōshin-kai de Ketchaku da!!) és l'episodi 151 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Buu a l'altre Món.png

En Buu a l'Altre Món

En Buu és a l'Altre Món, on en Krilin i en Yamcha s'estan entrenant. Ells i el Déu Kaito són els únics que saben qui és en Buu. Al Món dels Déus, en Kibitoshin els dóna les seves arracades als superguerrers, però en Goku la rebutja, al·legant que prefereixen lluitar sols, cosa que espanta als Déus que el tracten de ximple, tot i que en Vegeta li dóna suport. A l'altre Món, els guerrers d'allà intenten enfrontar-se a en Buu, però són tots derrotats.
Kibitoshin, Vell Déu i Buu Petit.png

En Buu Petit arriba al món dels Déus

En aquell moment, en Vegeta proposa d'augmentar la seva energia fins al màxim, perquè en Buu els detecti i marxi de l'Altre Món sense matar a ningú, ja que si algú moris un cop mort, perdria la seva forma corporal per sempre. El pla funciona just a temps, quan en Buu es proposava destruir aquell món. Llavors, desfà l'atac i es teletransporta davant dels dos superguerrers.

Goku ataca Buu cop de genoll.jpg

En Goku atacant en Buu

En Buu arriba fins al Planeta Kaioshin i en Kibitoshin, el Vell Déu i en Dende marxen amb el canvi de lloc instantani a un planeta molt llunyà, deixant-se en Satan. Per decidir el primer que lluitarà contra en Buu, juguen a pedra, paper o tisora i en Goku guanya. Es prepara per lluitar contra el monstre, que s'ha adormit, i comença a acumular energia, fent que en Buu es desperti i comenci a fer moviments com els d'un simi. En Goku ataca al monstre, però aquest segueix fent els mateixos gestos.

Llavors, el Saiyan comença a atacar amb totes les seves forces i en Buu respon de la mateixa manera, mentre en Satan segueix creient que és tot un somni. El combat és de tanta duresa que fins i tot canvia el paisatge i el clima del planeta.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori