Fandom

Bola de Drac Wiki

Dóna el millor de tu, Kakarot! Ets el núm. 1

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Dóna el millor de tu, Kakarot! Ets el núm. 1!!
Informació
Nom JAP 頑張れカカロット!お前がNo.1だ!!
Nom ROM Ganbare Kakarotto! Omae ga Nanbā Wan da!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Don't Let Me Down
Estrena JAP 10 de maig de 2015
Dóna el millor de tu, Kakarot! Ets el núm. 1!! (頑張れカカロット!お前がNo.1だ!!, Ganbare Kakarotto! Omae ga Nanbā Wan da!!) és l'episodi 152 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Antagonistes veient combat Goku vs Buu petit.png

El combat veient-se a l'Infern

En Goku s'ha posat seriós i es transforma en el tercer nivell de superguerrer per seguir lluitant. Es reprèn el combat entre els dos guerrers, amb més força i violència que mai. El combat és seguit també des de l'Altre Món i fins i tot des de l'Infern, davant de la mirada atònita d'en Freezer, en Cèl·lula, les Forces Especials,... que volen que en Buu guanyi. També hi ha en Babidí, que secretament recolza en Son Goku.
Goku SG3 vs Buu petit.png

En Goku contra en Buu Petit

El combat segueix amb la mateixa intensitat. En Goku llança un potent Kamehameha i queda esgotat, mentre que el contratac d'en Buu és molt poderós. Llavors, en Goku perd la transformació del tercer nivell i en Vegeta li agafa el relleu.

Respecte Vegeta.png

Kakarot, ets el número 1!

Però no és capaç de fer-li res a en Buu i és fàcilment apallissat. En un dels atacs, en Vegeta és estampat contra la paret d'un penya-segat i quan en Buu és a punt d'eliminar-lo, en Son Goku el salva. Llavors, es transforma en el tercer nivell i continua lluitant. Contemplant-los, en Vegeta recorda les seves trobades amb en Goku, com sempre ha intentat superar-lo i com li va perdonar la vida en la primera vegada que es van trobar. Finalment, en Vegeta acaba declarant que en Goku és el seu millor amic i el número 1 com a guerrer.

El combat segueix i en Buu llança un kamehameha contra en Goku, però el Saiyan respon amb la mateixa tècnica. El monstre el desvia, tot i que li arranca el braç i una mà, però es regenera i segueixen lluitant

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori