Fandom

Bola de Drac Wiki

En Cèl·lula comença un atac indiscriminat

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 全てオレが片付ける!! 新生ベジータ親子出撃
Nom ROM Subete Ore ga Katadukeru!! Sinsei Bejita Oyako Syutsugeki
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 26 d'agost de 1992
En Cèl·lula comença un atac indiscriminat (全てオレが片付ける!! 新生ベジータ親子出撃, Subete Ore ga Katadukeru!! Sinsei Bejita Oyako Syutsugeki) és l'episodi 154 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Trunks explicant entrenament.jpg

En Trunks explicant els resultats de l'entrenament

En Vegeta i en Trunks han sortir de la Sala de l'Esperit del Temps. En Trunks diu a en Goku que el seu pare va sobrepassar els límits d'un superguerrer en els dos primers mesos, però no se sentia satisfet de manera que va seguir entrenant-se.

Poc després la Bulma arriba al Palau de Déu i els Guerrers de l'Espai s'equipen amb la roba que els duu, però en Cor Petit i en Ten Shin Han rebutgen l'oferiment d'utilitzar-ne.

Cèl·lula destrueix illes.png

En Cèl·lula destruint les illes

Finalment, en Vegeta i en Trunks es dirigeixen cap on hi ha en Cèl·lula després d'equipar-se amb les armadures que la Bulma va portar, mentre que en Goku i en Gohan es preparen per entrar a la sala per entrenar-se. Abans de que en Trunks marxi, li dóna dues mongetes màgiques per precaució.

En aquells instants, en Cèl·lula està destruint diverses illes amb la intenció de que l'A-18 aparegui i poder-la absorbir, però l'androide no li fa cas.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori