FANDOM

Agenolleu-vos davant meu. Sóc en Supervegeta
Episodi 156 (BDZ)
Informació
Nom JAP セルよひざまずけ! オレは超ベジータだ!!
Nom ROM Celu yo Hizamaduke! Ore wa Supa Bejita da!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 9 de setembre de 1992
Agenolleu-vos davant meu. Sóc en Supervegeta (セルよひざまずけ! オレは超ベジータだ!!, Celu yo Hizamaduke! Ore wa Supa Bejita da!!) és l'episodi 156 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Gohan primer cop superguerrer

En Gohan transformant-se en superguerrer per primer cop

En Vegeta comença a propinar una pallissa a en Cèl·lula, mentre en Krilin segueix buscant a l'A-18 per desactivar-la amb el comandament de la Bulma. Veient el combat, en Trunks del Futur recorda l'entrenament a la Sala de l'Esperit del Temps amb el seu pare.

En Goku segueix entrenant-se amb en Gohan, que encara està intentant transformar-se en superguerrer, però només aconsegueix transformar-s'hi uns pocs segons abans de caure esgotat.

Vegeta cop a Cèl·lula

En Vegeta ataca en Cèl·lula

Mentrestant, en Vegeta segueix apallissant sense esforç en Cèl·lula i cada cop està més decebut perquè el seu rival és terriblement fluix. L'androide el maleeix i li diu que si fos capaç d'absorbir l'A-18 i convertir-se en la seva forma perfecta, seria capaç de derrotar en Vegeta fàcilment, encara que aquest estigués transformat en Superguerrer Ascendit.

En Cèl·lula llavors intenta persuadir a en Vegeta, dient-li que aturin el combat per tal de que ell pugui absorbir a l'A-18, per així arribar a la seva forma perfecta i poder donar-li un combat digne del príncep dels Guerrers de l'Espai.

No gaire lluny, en Krilin per fi a localitzat a l'A-18.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori