Fandom

Bola de Drac Wiki

El salvador del món ets tu! La Bola Genki de tothom és completada!!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El salvador del món ets tu!
La Bola Genki de tothom és completada!!
Informació
Nom JAP 世界の救世主はおまえだ!みんなの元気玉完成!!
Nom ROM Sekai no Kyūseishu wa Omaeda! Min'na no Genki-Dama Kansei!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Don't Let Me Down
Estrena JAP 7 de juny de 2015
El salvador del món ets tu! La Bola Genki de tothom és completada!! (世界の救世主はおまえだ!みんなの元気玉完成!!, Sekai no Kyūseishu wa Omaeda! Min'na no Genki-Dama Kansei!!) és l'episodi 156 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Satan escolta Terra.png

En Satan escolta la gent de la Terra

A Namek, tots comenten que en Goku ha reunit poca energia i que en Vegeta no sap demanar les coses millor. De cop, es sorprenen quan senten en Vegeta suplicant ajuda dels terrícoles. A la Terra, un home aixeca els braços i queda esgotadissim i això s'escampa per tot el planeta i la negativa d'aixecar els braços augmenta. Mentrestant, els dos Buus segueixen lluitant, i cada vegada el Buu bo.
Super Bola Genki.png

La Bola Genki formada

Quan el Buu dolent és apunt de rematar-lo, en Satan li llança una pedra i el toca. En Buu atura l'atac i per primer cop s'adona del que estan fent els seus enemics. Llavors, es llança a l'atac, però és interceptat per en Vegeta, tot i que fàcilment és derrotat a causa de que fa poc que ha ressuscitat i té poca energia. Mentrestant, en Goku demana ajuda a la Terra, i amics seus com en Bora, l'Upà, en Karin, l'A-17, en Ten Shin Han, la Launch, ... aixequen els braços, i la bola creix una mica.

En Buu segueix apallissant en Vegeta, però aquest no es rendeix, per tal de guanyar temps per crear la Bola Genki.

Buu Petit sobre Vegeta.jpg

En Buu petit sobre en Vegeta

A la Terra, en Goten, en Gohan, en Trunks i en Cor Petit van a intentar convèncer la gent perquè aixequin els braços, tot i que no tenen massa èxit. Els intents d'en Son Goku no regeixen, i cada vegada està més desesperat per aconseguir ajuda. Al final, en Satan, fart d'escoltar la negativa dels terrestres, els exigeix que aixequin les mans. La gent reconeix la seva veu i, finalment, tothom aixeca les mans, enviant la seva energia per crear la gegantina Bola Genki.

La bola Genki per fi està feta, però en Goku no la pot llançar, ja que en Vegeta està al mig del camí de la bola. En Buu Petit se n'adona i comença a donar puntades a en Vegeta, per tal de que en Goku no llanci la bola. A més, comença a atacar a en Goku.

Llavors, el Buu bo s'aixeca i empeny al Buu dolent. Llavors, en Satan aprofita i recull en Vegeta de terra, enduent-se'l lluny. Llavors, en Goku, per fi, llança la bola Genki cap al monstre Buu, però aquest aconsegueix aturar-la.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori