FANDOM

Launch, la noia misteriosa
Episodi 15 (BD)
Informació
Nom JAP 不思議な女の子ランチ
Nom ROM Fushigi na Onna no Ko Ranchi
Nom ANG Look Out for Launch
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 4 de juny de 1986
Launch, la noia misteriosa (不思議な女の子ランチ, Fushigi na Onna no Ko Ranchi) és l'episodi 15 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Launch entra a saloon

La Launch entrant al saló

En Goku i en Krilin van amb el núvol kinton a buscar una noia per al Follet Tortuga. Mentrestant, en un bar de western, una noia innocent entra i s'asseu. Un vaquer està esperant una noia que es diu Launch i que és una bandolera i lladre molt coneguda a la zona. Al veure la noia, sap que no és ella. Però de cop, la noia esternuda, canviant per complet la seva personalitat. El vaquer es sorprèn i es posa en guàrdia, però ella el derrota fàcilment.
Launch i policia

La Launch retinguda pels policies

Després fa fora a tothom i se'n va cap a on passa la via del tren, a on fa descarrilar un tren i l'assalta, robant diners d'un dels vagons. La policia la persegueix, però no aconsegueixen atrapar-la. Quan es disposa a fer-los front, torna a estornudar, tornant a la seva personalitat pura i innocent. Els policies l'arresten, però en aquell moment, en Goku i en Krilin passen per allà. En Goku sent a la Launch demanant ajuda així que la protegeix i derrota als dos policies amb facilitat. Ell i en Krilin decideixen que aquella és la noia ideal pel mestre, de manera que decideixen portar-li.

Launch disparant a Krilin, Goku i Roshi

La Launch atacant al mestre i els deixebles

Quan arriben a l'illa, el mestre va a conèixer a la noia i es sorprèn de la bona feina que han fet els dos nois. Després, estranyament, fa canviar de roba a tothom dient que es l'uniforme de la seva escola, però a continuació la Launch torna a esternudar i comença a disparar amb una metralleta. Però per sort pels nois, torna a esternudar i de nou retorna a la seva personalitat dòcil.

NavegacióEdit