Fandom

Bola de Drac Wiki

Heroic Satan, fes un miracle! Un repte de l'espai exterior!!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Heroic Satan, fes un miracle!
Un repte de l'espai exterior!!
Informació
Nom JAP 勇者サタンよ奇跡を起こせ!宇宙からの挑戦状!!
Nom ROM Yūsha Satan yo Kiseki o Okose! Uchū Kara no Chōsenjō!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Súper
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Resurrecció de "F"
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Starring Star
Estrena JAP 18 d'octubre de 2015
Heroic Satan, fes un miracle! Un repte de l'espai exterior!! (勇者サタンよ奇跡を起こせ!宇宙からの挑戦状!!, Yūsha Satan yo Kiseki o Okose! Uchū Kara no Chōsenjō!!) és l'episodi 15 de Bola de Drac Súper Bola de Drac Súper

ResumEdit

Entrevista a Satan.jpg

En Satan és entrevistat

Després d'haver-se recuperat, en Goku demana a la Xixi d'anar a entrenar-se amb en Kaito, però ella li prohibeix ja que ha de treballar perquè els diners del Sr. Satan ja s'han acabat. A més, li diu que ara que vé una néta en camí, ha de procurar ser un bon avi i no pensar només en lluitar. En Vegeta mentre, està preguntant-se com pot fer-s'ho per poder ser més fort i superar el Superguerrer Déu i en Bills.

Mentre, una nau s'està acostant a la Terra, on els seus tripulants comenten que el planeta està habitat pels éssers "d'aquella raça" que tenen una intel·ligència semblant a la seva.

Satan vs Beebus.png

En Satan contra el Déu de la Destrucció "Beebus"

En un altre lloc, el Sr. Satan està fent una conferència de premsa i, per protegir la identitat d'en Goku i els altres, els diu als periodistes que els problemes que hi va haver a la Terra van ser causat per en "Beebus", el Déu de la Destrucció, però ell li va fer front i va derrotar-lo. Primer no tenia opció contra ell, però llavors va rebre un poder diví i va guanyar el combat. En aquell moment arriba la nau i en surten dos Snakians, provinents del Planeta Snak, els quals donen la Medalla de l'Heroi al Sr Satan per haver derrotat al Déu de la Destrucció.

Un dels nouvinguts, en Galbi no creu en Satan fos capaç de derrotar al Déu, de manera que proposa un combat. En Satan crida en Vegeta i en Gohan, però cap d'ells apareix. Llavors apareix volant en Goku, que vé de la Corporació Càpsula amb el tractor perquè la Bulma li arreglés, però no hi havia ningú. En Satan li demana ajuda i ell accepta si li compra un tractor nou, però en aquell moment apareix la Xixi amb en Cor Petit. EL Saiyan va prometre a la seva dona que no lluitaria, de manera que li diu a en Satan que li dóngi un cop de puny. Ell ho fa i en Goku surt volant del cop i s'endú el tractor amb ell.

Satan derrota Galbi.png

En Galbi espantat al veure en Bee

En Satan ara ha de lluitar i comença a fugir del seu rival pel ring. Llavors recorda la Videl i la Pan encara no nascuda i diu que les ha de protegir, de manera que ataca al seu rival. El rival està paralitzat de por, però no pel cop sinó perquè veu al gos Bee. Els gossos són la raça enemiga dels Snakians, de manera que fugen ràpidament. El planeta celebra la victòria del Sr. Satan.

De nit, a la Casa d'en Goku, la Xixi diu que en Goku està trigant molt i que es prepari quan arribi. En Goku però, és fora mort de gana i amb por d'entrar a casa.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori