FANDOM

S'ha de fugir d'en Cor Petit!
En Son Gohan invoca una tempesta!
Episodi 15 (BDZ)
Informació
Nom JAP ピッコロからの脱出!嵐を呼ぶ悟飯
Nom ROM Pikkoro kara no dasshutsu! Arashi o yobu Gohan
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el teu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 9 d'agost de 1989
Estrena català 6 de novembre de 1991
S'ha de fugir d'en Cor Petit! En Son Gohan invoca una tempesta! (ピッコロからの脱出!嵐を呼ぶ悟飯, Pikkoro kara no dasshutsu! Arashi o yobu Gohan) és l'episodi 15 de Bola de Drac Logo BDZ. Es va estrenar en català el 6 de novembre de 1991.

ResumEdit

Taula a Vela de Gohan

En Gohan recorrent el desert amb la taula de vela

En Son Gohan és en una cova, estudiant, mentre està a fora plovent i troba a faltar als seus pares. Mentrestant, en Cor Petit recorda quan va lluitar contra en Raditz, després es divideix en dos i lluita contra la seva còpia.

Quan ja ha sortit el sol, en Gohan ha fet una taula a vela per recorrer el desert a tota velocitat. Una àguila del Desert el persegueix i l'ataca, però aconsegueix esquivar-la i arriba fins a la platja després de caure per un precipici. Decideix que seguirà la platja fins aconseguir arribar fins a la seva casa. El tigre dents de sabre el segueix tot el camí. Finalment, acaba donant tota la volta a l'illa fins a tornar a la platja on va anar a parar.

Rai Gohan

El rai d'en Gohan

Mentre, l'Ox- Satan ha anat a veure la seva filla i intenta animar-la, ja que està molt deprimida perquè ha perdut en Goku i en Gohan.

A l'illa, en Gohan construeix un rai per tal de marxar d'aquesta. Un cop construïda s'embarca immediatament. Lluny d'allà, en Cor Petit nota que en Gohan corre perill i les dues parts s'uneixen per anar a comprovar què passa. Al mar, una tempesta comença i el temporal amenaça en enfonsar-li el rai. Per la seva banda, en Goku segueix recorrent el camí de la serp, mentre els Guerrers de l'Espai s'estan acostant cada vegada més.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori