Fandom

Bola de Drac Wiki

En Son Goku contra les cordes! Totes les esperances en la bola genki!

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
En Son Goku contra les cordes!
Totes les esperances en la bola genki!
Informació
Nom JAP 絶体絶命の悟空!元気玉に願いを託せ
Nom ROM Zettai Zetsumei no Gokū! Genki Dama ni Negai o Takuse
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Saiyans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 12 de juliol de 2009
Estrena CAT 7 d'octubre de 2011
En Son Goku contra les cordes! Totes les esperances en la bola genki! (絶体絶命の悟空!元気玉に願いを託せ, Zettai Zetsumei no Gokū! Genki Dama ni Negai o Takuse) és l'episodi 15 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 7 d'octubre de 2011.

ResumEdit

Sense cap més opció per guanyar a en Vegeta, en Goku vol preparar una bola Genki, però en Vegeta no deixa d'atacar-lo. Per guanyar temps, en Goku fa servir la mossegada del sol, per encegar el seu rival i tenir prou temps. Té el just per fer la bola, però quan es disposa a llançar-la, en Vegeta l'ataca amb un potent raig des de la seva boca. En Goku està extenuat i no és capaç d'esquivar els cops del seu rival, que aprofita quan està estès a terra per xafar-li les cames. Quan és a punt de donar-li el cop de gràcia en Goku li dispara un raig a l'ull.

Mentre en Goku està agonitzant, en Krilin i en Son Gohan arriben. Intenten tallar-li la cua a en Vegeta, perquè torni al seu estat normal, però no ho aconsegueixen. Al final, el que talla la cua del guerrer de l'espai és en Yajirobai, i en Vegeta torna a la seva forma humana. Primer ataca a en Son Gohan, però aquest és capaç de defensar-se. Mentrestant, en Goku, li dóna l'energia de la bola genki a en Krilin i li diu que la llenci a en Vegeta.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori