Fandom

Bola de Drac Wiki

En Cèl·lula: la destrucció feta monstre

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Cèl·lula: la destrucció feta monstre
En Cèl·lula: la destrucció feta monstre
Informació
Nom JAP 戦闘力無限大!! セルという名の破壊神誕生
Nom ROM Sentoryoku Mugendai!! Celu to Iu na no Hakaishin Tanjo
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 14 d'octubre de 1992
En Cèl·lula: la destrucció feta monstre (戦闘力無限大!! セルという名の破壊神誕生, Sentoryoku Mugendai!! Celu to Iu na no Hakaishin Tanjo) és l'episodi 160 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cèl·lula perfecte 1a vegada.png

En Cèl·lula havent assolit la perfecció

En Cèl·lula està arribant a la seva forma perfecta, per a satisfacció d'en Vegeta. En Trunks del Futur té una visió de tots els seus amics morts i, com que no vol que allò es compleixi, l'ataca, però és en va i el bio-androide assoleix la perfecció. A la Kame House, l'Ulong proposa fugir, però en Yamcha li diu que cap lloc del planeta és segur. Al Palau de Déu, en Cor Petit informa a la Bulma del què ha passat. La noia es pregunta què ha passat amb el control remot què va fer per desactivar als androides i es sorprèn de saber que en Krilin mateix el va destruir.
Gohan nen superguerrer.jpg

En Gohan transformant-se per primer cop en superguerrer

A la Sala de l'Esperit del Temps, en Goku i en Gohan segueixen entrenant-se i el fill exigeix al pare que l'ataqui seriosament, que no sigui tou amb ell perquè sinó no podrà fer-se fort. Llavors, en Goku es transforma en superguerrer, s'enlaira i llança un kamehameha contra en Gohan. Aquest intenta aturar-lo i recorda tots els moments en què l'han hagut de protegir. Finalment, de la ràbia que sent per haver sigut feble, es transforma en Superguerrer.

Cèl·lula derrota Krilin.png

En Cèl·lula derrota en Krilin

A les illes Tropicals, en Krilin creu que tot allò és culpa seva, per haver destruït el comandament, i ataca al bio-androide, però aquest ni s'immuta. En Trunks s'afegeix a atacar-lo, però no són capaços de fer-li res, ni tan sols quan en Krilin llança un disc destructor. Llavors, en Cèl·lula ataca en Krilin i d'una puntada de peu l'envia lluny, deixant-lo mig mort.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori