Fandom

Bola de Drac Wiki

En Trunks: un guerrer que va venir de l'infern

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 絶望の未来!! 地獄を生き抜いた男トランクス
Nom ROM Zetsubo no Mirai!! Jigoku wo Ikinuita Otoko Torankusu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 11 de novembre de 1992
En Trunks: un guerrer que va venir de l'infern (絶望の未来!! 地獄を生き抜いた男トランクス, Zetsubo no Mirai!! Jigoku wo Ikinuita Otoko Torankusu) és l'episodi 164 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Naixement Cèl·lula.png

El naixement d'en Cèl·lula

En Trunks del Futur està acumulant poder per començar el seu combat definitiu contra en Cèl·lula. L'A-16 s'adona del poder dels dos lluitadors i diu que serà un combat extraordinari. A molts llocs es nota el poder d'en Trunks, amb terratrèmols i llamps. En Trunks diu que no permetrà que aquella època sigui dominada pels androides i explica al seu rival com, un a un, els Guerrers Z van ser eliminats, fins a quedar només ell i en Gohan, que al final també va ser eliminat.
Cèl·lula vs Trunks.jpg

Ultra Trunks vs Cèl·lula Perfecte

En Cèl·lula llavors explica com va ser creat en el seu temps, com va anar-se fent més fort a base d'anar absorbir gent, però que no va trobar als androides, ja que havien estat eliminats pel Trunks del Futur d'aquella línia de temps. Llavors, va matar a aquell Trunks i va anar amb la màquina del temps fins al present.

Finalment, el combat es reprèn i en Cèl·lula, després d'uns quants cops, diu que en Trunks l'ha superat en força, però que tot i així, no aconseguirà guanyar-lo mai.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori