Fandom

Bola de Drac Wiki

En Cèl·lula aconsegueix una audiència televisiva del cent per cent

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Cèl·lula aconsegueix una audiència
televisiva del cent per cent
En Cèl·lula aconsegueix una audiènciatelevisiva del cent per cent
Informació
Nom JAP 視聴率100%!! 死を呼ぶセルゲーム独占生放送
Nom ROM Sichoritsu Hyaku-pacento!! Si wo Yobu Celu Geemu Dokusen Nama Hoso
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 2 de desembre de 1992
En Cèl·lula aconsegueix una audiència televisiva del cent per cent (視聴率100%!! 死を呼ぶセルゲーム独占生放送, Sichoritsu Hyaku-pacento!! Si wo Yobu Celu Geemu Dokusen Nama Hoso) és l'episodi 167 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cèl·lula a ZTV.jpg

En Cèl·lula anunciant els seus Jocs

En Yamcha, en Krilin, en Trunks, en Vegeta i en Chaos estan mirant la televisió, mentre esperen que en Cèl·lula doni la informació relativa al seu torneig. A la Corporació Càpsula, el Dr. Brief ha començat a examinar a l'A-16 per tal de reparar-lo, mentre l'androide es fa amic del gatet del doctor. En Yamcha i en Krilin decideixen anar a entrenar-se mentre esperen.

Mentre, en Cèl·lula va a la Ciutat Central, per emetre el seu discurs televisiu a la cadena principal. Llavors, informa que vol lluitar contra els millors lluitadors del planeta i que per això ha creat un torneig, que se celebrarà en deu dies. Si ell guanya, eliminarà a tota la població de la Terra.

A la Sala de l'Esperit del Temps, en Gohan ha tingut un malson en el què en Cèl·lula mata als seus amics i familiars. Ha estat amb febre durant dos dies però, quan es recupera, segueix l'entrenament amb el seu pare.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori