FANDOM

El planeta màquina M2: en Giru és un traïdor
Episodi 16 (BDGT)
Informació
Nom JAP マシン惑星M2…裏切りのギル!?
Nom ROM Mashin Wakusei M2... Uragiri no Giru!?
Més Informació
Temporada Logo BDGT
Arc
Arc del Gran Viatge
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending No paris de somriure
Estrena JAP 19 de juny de 1996
Estrena CAT 24 de febrer de 1999
El planeta màquina M2: en Giru és un traïdor (マシン惑星M2…裏切りのギル!?, Mashin Wakusei M2... Uragiri no Giru!?) és l'episodi 16 de Bola de Drac Logo BDGT

ResumEdit

La Pan i en Giru estan jugant un joc de destruïr naus, que és un simulador. La Pan està enrabiada perquè no aconsegueix guanyar de cap manera. El resultat global és de 50 partides a 0, a favor d'en Giru, però la Pan no es vol donar per vençuda i vol tornar a jugar cada vegada. Llavors, en Giru veu el seu planeta quan hi passen a prop, i li diu a la Pan que vol tornar-hi. Al matí següent, la Pan convenç a en Trunks de passar-hi un dia.

Giru brillant

En Giru després de menjar la poma

Al planeta, el General Rild rep la informació de que la nau espacial ha canviat el seu rumb en direcció cap al seu planeta, M-2. Llavors, el general informa al Dr. Mu de que aviat en Goku i companyia cauran a les seves mans i que els han de capturar vius. La nau aterra en un bosc i en Goku intenta menjar una poma d'allà, però són molt dures i pesades, ja que són de metall. En Giru se la menja i de cop comença a brillar intensament i a comportar-se extrany, fins que en Goku li dóna un cop i para.
Bizu captura Trunks i Goku

En Bizu captura en Trunks i en Goku

Llavors van cap a la ciutat, que sembla abandonada. Llavors s'encenen les alarmes i tot d'essers com en Giru, però de color verd, apareixen i tot i que comencen a parlar amb ell, en Giru diu que no els coneix. Llavors, el robot estranyament marxa. Quan és fora, el general Rild es posa en contacte amb ell i el felicita per haver portat a en Goku i companyia allà. Llavors torna amb ells i els diu que el segueixin. De cop, unes ombres de la paret comencen a moure's i una d'elles agraeix a en Giru per haver-los portat fins allà. A continuació, de les ombres en surten uns robots.

Natt, Ribet i Giru

En Giru amb en Natt i en Ribet

Aquests són l'M-2 Comando, el grup Mega Canó Sigma, que els diuen que són amics d'en Giru. La Pan no s'ho creu i es llança a rescatar-lo. Els enemics l'ataquen, però en Goku i en Trunks la salven, sent ells atrapats i adormits amb gas hipnòtic, mentre la Pan intenta fugir. En Natt es disposa a atacar-la, però en Giru l'atura dient-li que no podrà fugir del planeta i que són més importants en Goku, en Trunks i les boles de drac. Per tant, decideixen marxar, ocasionant el disgust de la Pan envers el seu antic amic.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori