Fandom

Bola de Drac Wiki

En Vegeta es converteix en alumne?! Derrotem en Whis!!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP ベジータが弟子入り!?ウイスを攻略せよ!
Nom ROM Bejīta ga Deshi’iri!? Uisu o Kōryakuse yo!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Súper
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Resurrecció de "F"
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Starring Star
Estrena JAP 25 d'octubre de 2015
En Vegeta es converteix en alumne?! Derrotem en Whis!! (ベジータが弟子入り!?ウイスを攻略せよ!, Bejīta ga Deshi’iri!? Uisu o Kōryakuse yo!) és l'episodi 16 de Bola de Drac Súper Bola de Drac Súper

ResumEdit

Goku, Krilin i tractor.jpg

En Krilin demana a en Goku que l'ataqui

Des del Planeta Kaioshin, en Kibitoshin i l'Antic Kaioshin comenten que ara l'univers segueix en calma i que en Bills no ha destruït res, però misteriosament dos planetes han destat destruïts, com per art de màgia, cosa que no entenen.

A la Terra,en Goku està llaurant el camp amb el seu tractor, però condueix adormit. Llavors arriba en Krilin i en Goku, un cop despert, li diu que ell vol anar al Planeta d'en Kaito a entrenar, però la Xixi no el deixa, a més de que aviat naixerà la seva néta.

El Saiyan demana ajuda al seu amic per entrenar-se i això fa recordar a l'humà de quan s'entrenaven amb el Follet Tortuga quan eren petits, buscant una pedra i repartint llet. En Krilin demana al seu amic que li doni un cop, perquè vol saber com s'ha fet de fort. Després de molt insistir-hi, en Goku ho fa i envia al seu amic molt lluny, fent-lo xocar contra una muntanya.

A-18 cura Krilin.jpg

L'A-18 curant les ferides d'en Krilin

A casa la família Son, l'A-18 cura les ferides del seu marit, mentre la Marron juga amb en Goten. En Krilin es planteja si deixar de lluitar i diu que gràcies a aquell cop s'ha decidit. Al camp de cultiu, en Goku aprofita que ningú el veu, es transforma en superguerrer i comença a entrenar-se. Lluny d'allà, en un paratge erm, en Vegeta està suportant uns canvis climatològics extrems per al seu entrenament, però s'adona que no és capaç d'anar més enllà, tot i que jura superar en Goku i arribar el nivell d'un déu.

A la ciutat, en Whis ha anat a dinar amb la Bulma i el déu gaudeix dels increïbles plats que la dona li fa tastar. Ella ha decidit fer-li menjar els millors plats per si algun dia en Bills decideix destruir la Terra els salvi a ella i en Trunks.

Vegeta demana a Whis entrenament.png

En Vegeta demanant a en Whis que l'entreni

Quan en Vegeta arriba a la Corporació Càpsula, s'assabenta que hi ha en Whis i li exigeix que el dugui davant d'en Bills per lluitar-hi, però ell ho refusa. Llavos, quan el saiyan es disposa a atacar-lo, s'adona que no pot notar el ki del déu. Quan li demana quina mena d'ésser és, en Whis li respon que és el mestre d'en Bills. En Vegeta s'adona que per tant en Whis és més poderós que en Bills i li suplica que l'entreni, ja que segons el déu entrenant tal i com ho fa no aconseguirà mai superar en Bills, però el déu segueix refusant-ho.

El saiyan li proposa anar a menjar a diversos llocs, però l'assistent del Déu de la Destrucció ja ha estat a tots. Llavors en Vegeta decideix cuinar, però no és capaç ni de trencar bé els ous, ja que se li esclafen tots. Llavors, repassant els plats que la Bulma ha fet menjar a en Whis, s'adona que li falta el millor i per això li ofereix, és ramen instantani.

En Whis llavors hi accedeix i va amb en Vegeta cap al Planeta d'en Bills, després de que la Bulma entregués roba nova d'entrenament al seu marit, que li havia fet preveient la situació.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori