Fandom

Bola de Drac Wiki

Derrota l'invencible Vegeta! Fes un miracle, Son Gohan!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 打倒不死身のベジータ!奇跡を起こせ孫悟飯
Nom ROM Datō Fujimi no Bejīta! Kiseki o Okose Son Gohan
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Saiyans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 19 de juliol de 2009
Estrena CAT 10 d'octubre de 2011
Derrota l'invencible Vegeta! Fes un miracle, Son Gohan! (打倒不死身のベジータ!奇跡を起こせ孫悟飯, Datō Fujimi no Bejīta! Kiseki o Okose Son Gohan) és l'episodi 16 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 10 d'octubre de 2011.

ResumEdit

Mentre en Son Gohan i en Vegeta continuen lluitant, en Krilin està esperant el moment oportú per llançar la bola genki. En Gohan és clarament superat, però tot i així és capaç de defensar-se del seu rival. En Yajirobai li diu a en Krilin si pensa llançar la bola o no, mentre en Son Gohan està acorralat. Per desgràcia en Vegeta ho sent i quan en Krilin li llança, esquiva la bola, que es dirigeix cap al fill d'en Goku. En Goku, telepàticament, li diu que com que té un cor pur la pot fer rebotar. En Gohan així ho fa, i la bola impacta de ple sobre en Vegeta, tot i que no aconsegueix matar-lo, però el malfereix.

En Vegeta s'aixeca i allibera la seva energia provocant una explosió. A en Son Gohan, que ha quedat estes a terra a causa de l'ona expansiva, li torna a créixer la cua, mira accidentalment la lluna artificial i es transforma en Ozaru. En Vegeta aconsegueix aturar-lo tallant-li la cua, però amb la mala sort de que quan encara s'està destransformant, cau sobre seu, aixafant-lo i deixant-lo vora de la mort. Finalment derrotat, en Vegeta fa venir la seva càpsula espacial i intenta escapar, però en Krilin agafa la katana d'en Yajirobai i es disposa a matar al guerrer de l'espai abans no fugi.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori