Fandom

Bola de Drac Wiki

Els secrets de la infantesa d'en Son Gohan

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 秘められた力!! 悟飯が赤ン坊だった頃
Nom ROM Himerareta Chikara!! Gohan ga Akanbou Datta Koro
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 20 de gener de 1993
Els secrets de la infantesa d'en Son Gohan (秘められた力!! 悟飯が赤ン坊だった頃, Himerareta Chikara!! Gohan ga Akanbou Datta Koro) és l'episodi 171 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku i Gohan SGMP rient.png

En Gohan i en Goku rient

En Krilin és a casa d'en Goku, recordant el comportament d'en Yajirobai quan en Vegeta va atacar la Terra. En Gohan i en Goku, intentant controlar el poder, trenquen diversos plats, copes i la taula del menjador, causant furia de la Xixi. La dona vol celebrar l'onzè aniversari d'en Gohan i, quan el seu fill li diu que no l'és pas, li diu que com que va fer els anys mentre estava a la Sala de l'Esperit del Temps, el celebraran tot seguit. Ordena a en Goku que se'n vagi a pescar un peix per a la festa. En Krilin l'acompanya i en Gohan també vol anar-hi, però la seva mare li diu que no perquè ha d'estudiar. El noi protesta, però en Goku sorprèn a tothom dient-li al seu fill que la seva mare té raó i que vagi a estudiar.
Gohan nadó content.jpg

En Gohan rient al escoltar el seu nom

Mentre en Goku captura un peix, la Xixi s'ocupa de fer el menjar. En Krilin demana al seu amic perquè li ha dit al seu fill que anés a estudiar. En Goku li diu que al cap de vuit dies lluitaran contra en Cèl·lula i que potser no el podran derrotar, per això vol que en Gohan i la Xixi passin tot el temps que puguin junts. Mentre la dona busca les estovalles, troba l'àlbum fotogràfic de quan en Gohan era petit. Llavors recorda quan era petit i el dia en què li van voler posar nom. La Xixi vol posar-li Einstein o Arquimedes. Demanen consell a l'Ox-Satan, que ha fet una llarga llista, però cap dels que diu agrada al nadó, que no fa més que plorar a cada nom. Tots pensen un nom i, quan li demanen a en Goku quin nom ha pensat, diu que té molta gana. La Xixi el renya i li diu com pot ser que tingui gana, al què en Gohan riu. L'Ox-Satan se n'adona i comença a pronunciar "gana" i derivats com ganona i ganeta. En Goku llavors veu la bola de drac de quatre estrelles i decideix que el seu fill es dirà com el com el seu avi: Son Gohan.

Gohan i Ox-Satan regals.png

En Gohan amb el seu avi veient els regals

En aquells moments, la Xixi puja a l'habitació del seu fill i li diu que vagi a ajudar al seu pare. Mentrestant, un periodista va fer-li una entrevista a en Cèl·lula, però el fa fora d'una puntada. En Goku, en Gohan i en Krilin són a sota d'una pomera. En Goku infon energia a l'arbre, fent que caiguin pomes, que en Gohan agafa al vol. Veient l'arbre, en Goku se'n recorda de com en Gohan va fer-hi el forat de l'escorça quan tot just era un nadó, alliberant el seu poder i evitant xocar-hi. Ja al present, tots celebren l'aniversari d'en Gohan i té un pilot de regals. Quan bufa les espelmes, ho fa tan fort que surt volant fet a trossos. Només falten set dies pels Jocs d'en Cèl·lula.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori