FANDOM

Els sorprenents deixebles d'en Satan
Els sorprenents deixebles d'en Satan
Informació
Nom JAP ちょっと待った!! サタン軍団大暴れ
Nom ROM Cyotto Matta!! Satan-Gundan Daiabare
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 3 de Març de 1993
Els sorprenents deixebles d'en Satan (ちょっと待った!! サタン軍団大暴れ, Cyotto Matta!! Satan-Gundan Daiabare) és l'episodi 176 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Caroni entrada.png

En Caroni

En Satan vol ser el primer en enfrontar-se amb en Cèl·lula. En Goku li desaconsella, però ell fa el que vol. Mentre, s'està retransmetent en directe imatges del què passa al ring i dels lluitadors i quan el rei Furry ho veu, diu que un d'ells s'assembla al noi que va derrotar a en Satanàs Cor Petit fa anys, tot i que aquell noi tenia el cabell negre. Poc després, arriben els deixebles d'en Satan, en Caroni i en Pirozhki, juntament amb la seva representant, la Miss Piiza.
Piroshki entrada.png

En Pirozhki

Primer lluita en Caroni, que fa un salt espectacular per atacar amb una puntada, però l'androide allibera una mica d'energia i l'envia volant lluny, de manera que, quan cau, ho fa fora del ring de combat. Llavors lluita en Pirozhki, el qual també és fet fora del ring.

Cèl·lula derrota Satan.png

En Cèl·lula fa fora del ring en Satan

Finalment, puja el Sr. Satan, que fa una demostració de força trencant 14 de 15 teules apilades. Llavors, comença a atacar a en Cèl·lula, però aquest no s'immuta. Llavors, d'un sol cop, l'androide el fa xocar contra una muntanya, fent-lo fora del ring.

Llavors, comença finalment el torneig, amb en Goku com a primer lluitador.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori