Fandom

Bola de Drac Wiki

El terrible kamehameha d'en Cèl·lula sacseja la Terra

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 地球直撃!! セルの特大カメハメ波
Nom ROM Tikyu Cyokugeki!! Celu no Tokudai Kamehameha
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 17 de Març de 1993
El terrible kamehameha d'en Cèl·lula sacseja la Terra (地球直撃!! セルの特大カメハメ波, Tikyu Cyokugeki!! Celu no Tokudai Kamehameha) és l'episodi 178 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cèl·lula multiforma.png

Els quatre Cèl·lules

En Son Goku comença a acumular la seva energia, però en Cèl·lula fa el mateix. Comença l'intercanvi de cops a un gran nivell. Llavors, l'androide fa servir la Tècnica dels Quatre Cossos d'en Ten Shin Han, dividint-se en quatre Cèl·lules. Tots quatre comencen a atacar a en Goku, però el superguerrer és capaç de combatre-hi sense que li suposi massa esforç.
Kamehame Cèl·lula contra Goku.jpg

En Cèl·lula apunt de llançar un Kamehameha

A continuació, amb un des de cada cantonada, l'androide ataca amb el Makankōsappō, però en Goku els esquiva. Els quatre el persegueixen, però ell colpeja als 4 fortament, fent que tornin a ser un. Llavors, l'androide ataca amb el Disc Mortal d'en Freezer, però sense obtenir cap resultat. A continuació, comença a augmentar molt la seva energia i llança un Kamehameha contra en Goku, que s'enlaira cap al cel perquè no afecti al planeta. Veient-se sense opcions d'esquivar-lo, en Goku es teletransporta amb el canvi de lloc instantani.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori