FANDOM

A repartir llet
Episodi 17 (BD)
Informació
Nom JAP 命がけ!牛乳はいたつ
Nom ROM Inochigake! Gyuunyuu Haitatsu
Nom ANG Milk Delivery
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 18 de juny de 1986
A repartir llet (命がけ!牛乳はいたつ, Inochigake! Gyuunyuu Haitatsu) és l'episodi 17 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Launch dispara Goku

La Launch ataca en Goku

En Goku i en Krilin se'n van a dormir, emocionats per l'entrenament del dia següent. L'endemà, el Follet Tortuga es lleva molt d'hora, a dos quarts de cinc del matí. Quan es disposa a despertar en Goku, s'adona que dorm al costat de la Launch, que s'ha transformat en la seva meitat dolenta. El mestre intenta despertar a en Goku amb delicadesa, però el noi s'aixeca amb molta energia i desperta a tothom, inclosa la Launch que, quan en Goku li diu que han dormit al mateix llit, el vol matar i comença a disparar-li amb una metralleta. En Goku li aconsella que continuï dormint i l'estaborneix.
Entrenament Goku i Krilin

En Goku i en Krilin entrenant-se amb el Follet Tortuga

El Follet Tortuga s'endú els seus alumnes al magatzem de distribució de llet. Els fa córrer en lloc de caminar i els fa pujar moltes escales per portar llet a un monjo ancià que viu dalt d'una muntanya. En Goku està emocionat, pensant que està fent els mateixos exercicis que el seu avi havia fet anys abans. Quan arriben a la casa del monjo, aquest esmenta un torneig d'arts marcials, cosa que ajuda a en Goku i a en Krilin a recuperar la força de voluntat que han perdut durant el llarg matí. Quan esgotats, acaben de repartir tota la llet, el mestre els diu que l'entrenament de mig matí és a punt de començar.

NavegacióEdit