Fandom

Bola de Drac Wiki

A repartir llet

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

A repartir llet
A repartir llet
Informació
Nom JAP 命がけ!牛乳はいたつ
Nom ROM Inochigake! Gyuunyuu Haitatsu
Nom ANG Milk Delivery
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 18 de juny de 1986
A repartir llet (命がけ!牛乳はいたつ, Inochigake! Gyuunyuu Haitatsu) és l'episodi 17 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Launch dispara Goku.jpg

La Launch ataca en Goku

En Goku i en Krilin se'n van a dormir, emocionats per l'entrenament del dia següent. L'endemà, el Follet Tortuga es lleva molt d'hora, a dos quarts de cinc del matí. Quan es disposa a despertar en Goku, s'adona que dorm al costat de la Launch, que s'ha transformat en la seva meitat dolenta. El mestre intenta despertar a en Goku amb delicadesa, però el noi s'aixeca amb molta energia i desperta a tothom, inclosa la Launch que, quan en Goku li diu que han dormit al mateix llit, el vol matar i comença a disparar-li amb una metralleta. En Goku li aconsella que continuï dormint i l'estaborneix.
Entrenament Goku i Krilin.png

En Goku i en Krilin entrenant-se amb el Follet Tortuga

El Follet Tortuga s'endú els seus alumnes al magatzem de distribució de llet. Els fa córrer en lloc de caminar i els fa pujar moltes escales per portar llet a un monjo ancià que viu dalt d'una muntanya. En Goku està emocionat, pensant que està fent els mateixos exercicis que el seu avi havia fet anys abans. Quan arriben a la casa del monjo, aquest esmenta un torneig d'arts marcials, cosa que ajuda a en Goku i a en Krilin a recuperar la força de voluntat que han perdut durant el llarg matí. Quan esgotats, acaben de repartir tota la llet, el mestre els diu que l'entrenament de mig matí és a punt de començar.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori