Fandom

Bola de Drac Wiki

La ciutat sense futur! El llarg camí cap a la victòria

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 明日なき街! 勝利への遠い道のり
Nom ROM Asu naki Machi! Shori e no Toi Michinori
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el teu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 30 d'agost de 1989
Estrena català 8 de novembre de 1991
La ciutat sense futur! El llarg camí cap a la victòria (明日なき街! 勝利への遠い道のり, Asu naki Machi! Shori e no Toi Michinori) és l'episodi 17 de Bola de Drac Bola de Drac Z. Es va estrenar en català el 8 de novembre de 1991.

ResumEdit

Sala del pèndol Z.png

Els guerrers a la Sala del Pèndol

Després de mig any de superació de les dificultats emocionals i físiques tot sol, en Gohan finalment és entrenat per en Cor Petit. Mentrestant, al Palau de Déu, en Krilin i els seus companys estan cada vegada més impacients, ja que després de dos mesos el Totpoderós encara no els ha entrenat. El Sr Popo llavors els duu (excepte a en Yajirobai) a una habitació on podran lluitar mentalment, la Sala del Pèndol.
Scarface i Shorty.jpg

L'Scarface i en Shorty

El grup viatja enrere en el temps, fins a una ciutat dels Guerrers de l'Espai en ruïnes. En Ten Shin Han i companyia són atacats per dos Saiyans, en Shorty i l'Scarface. El grup, tot i que oposa resistència, són superats i un a un van sent eliminats.

Quan tornen a la realitat, el Totpoderós els diu que els seus oponents eren només la meitat de forts que els verdaders Guerrers de l'Espai. Això, en comptes de minvar la moral dels lluitadors, els encoratja a fer-se més forts.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori