FANDOM

El guerrer més poderós del món: en Son Gohan
Episodi 181 (BDZ)
Informació
Nom JAP 最強を継ぐ者...その名は悟飯
Nom ROM Saikyo o Tsugu Mono... Sono Na ha Gohan
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 14 d'abril de 1993
El guerrer més poderós del món: en Son Gohan (最強を継ぐ者...その名は悟飯, Saikyo o Tsugu Mono... Sono Na ha Gohan) és l'episodi 181 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Gohan preparat per lluitar

En Gohan llest per lluitar contra en Cèl·lula

En Goku s'ha rendit. Tothom està en estat de xoc, fins i tot en Cèl·lula. En Goku diu que quan va entrar a la lluita no estava segur de si podria guanyar o no, però ara ell sap que no pot. Diu que ha après més sobre si mateix i sobre les seves capacitats, i per això dóna les gràcies a en Cèl·lula per mostrar-li.

En Cèl·lula diu que si en Goku realment abandona, destruirà el planeta. En Goku diu que no, ja que encara queda algú per lluitar i que aquest lluitador és més fort que ell. Tothom comença a especular qui pot el lluitador que diu en Goku, fins i tot en Satan creu que és ell. Però llavors, en Goku sorprèn a tothom cridant al seu fill, en Gohan, perquè vagi a lluitar.

Cèl·lula cop de puny a Gohan

En Cèl·lula dóna un cop de puny a en Gohan

Tothom pensa que en Goku s'ha tornat boig i que en Gohan no pot lluitar contra en Cèl·lula. De fet, ni en Gohan mateix creu en ell, però unes paraules d'en Goku l'animen a intentar-ho. Llavors, el noi baixa fins al terreny de combat i es prepara per lluitar. Llavors, en Goku demana a en Krilin que li dongui una mongeta màgica i li dóna a en Cèl·lula, dient que no és just que hagi de lluitar havent gastant tanta energia contra ell. En Cèl·lula se la menja i li diu que ha segellat el destí del seu fill.

Quan en Cèl·lula recupera el poder, comença a alliberar-ne, però en Gohan fa el mateix i tothom es sorprèn de que en tingui tant. En Cèl·lula llavors s'adona de que potser aquell combat serà més interessant del que s'esperava. Comencen a lluitar i semblen força igualats, però en Gohan només bloqueja cops. Llavors, l'androide augmenta la seva velocitat i envia lluny a en Gohan d'un cop de puny, però el noi s'aixeca somrient. Tots els Guerrers Z estan astorats i qüestionen en Goku, que els diu que només mirin i que no es preocupin.

NavegacióEdit