Fandom

Bola de Drac Wiki

Enrabia't i allibera el teu poder ocult, Son Gohan!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 怒れ悟飯!!眠れる力を呼び起こせ
Nom ROM Okore Gohan!! Nemureru Chikara o Yobiokose
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 21 d'abril de 1993
Enrabia't i allibera el teu poder ocult, Son Gohan! (怒れ悟飯!!眠れる力を呼び起こせ, Okore Gohan!! Nemureru Chikara o Yobiokose) és l'episodi 182 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan davant de Cèl·lula.png

Llestos per lluitar, Gohan contra Cèl·lula

En Gohan i en Cèl·lula segueixen lluitant, però el noi sembla que no en té ganes i es deixa rebre alguns atacs. Fins i tot, en un moment sembla que l'ha derrotat, i tots els Guerrers Z començen a protestar a en Goku. El reporter diu al Sr Satan que ja és hora de que torni a sortir, però el campió del món li diu que té molt mal de panxa. Llavors, en Gohan s'aixeca de nou, només amb algunes rascades.

En Cèl·lula diu que potser ha subestimat al seu enemic. En Gohan li diu que no vol lluitar, però en Cèl·lula li diu que si no lluita destruirà la Terra i als seus amics, de manera que l'únic que pot fer en Gohan és lluitar.

Gohan ataca Cèl·lula.png

En Gohan ataca en Cèl·lula

En adonar-se de que només pot lluitar, en Gohan explica que sap perquè el seu pare el deixa lluitar. Explica que, des de que era ben petit, cada vegada que s'enrabia treu una força oculta extraordinària. En Cèl·lula riu sarcàsticament i li diu que la seva història era interessant. Tot i que en Gohan intenta convènce'l de que no el provoqui, les ganes d'un rival digne d'en Cèl·lula fan que vulgui alliberar el poder ocult del noi. Llavors, comença a atacar al noi i finalment en Gohan respòn amb una puntada. L'Androide està impacient per treure a la llum tot el poder d'en Son Gohan i farà el que sigui per aconseguir-ho.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori