Fandom

Bola de Drac Wiki

Els fills d'en Cèl·lula comencen l'ofensiva

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP ちっちゃな脅威!!セルジュニア来襲
Nom ROM Chicchana Kyoi!! Seru Junia Raishu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 28 d'abril de 1993
Els fills d'en Cèl·lula comencen l'ofensiva (ちっちゃな脅威!!セルジュニア来襲, Chicchana Kyoi!! Seru Junia Raishu) és l'episodi 183 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cèl·lula estreny Gohan.png

En Gohan atrapat per en Cèl·lula

Continua el combat entre en Cèl·lula i en Son Gohan. L'androide vol tant si com no que el noi s'enrabiï, i per això l'ataca de totes maneres, però el noi no n'és capaç. Tot i així, en Cor Petit no n'està convençut dels poders ocults d'en Son Gohan, i reprèn en Goku amb duresa. Però el terrible androide, en veure que no aconsegueix els seus objectius torturant al noi, vol atacar als seus amics.
A-16 destrossat.jpg

L'A-16 destruït

Però l'A-16, d'imprevist, atrapa a en Cèl·lula per l'esquena, dient que s'autodestruirà amb ell, ja que porta una potent bomba a dins del cos. Però malauradament falla, ja que no sap que la Bulma i el seu pare li van treure fins que en Krilin no li diu. En Cèl·lula s'allibera i destrueix al pacífic androide.

A continuació, en Cèl·lula expulsa per la cua uns clons seus en miniatura, els seus fills, als que ordena que ataquin als amics d'en Gohan, i que si volen, els liquidin.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori