FANDOM

La terrible mort de l'A-16 fa enrabiar en Son Gohan
Episodi 184 (BDZ)
Informació
Nom JAP 16号無惨!!動き出す怒りの超悟飯
Nom ROM Ju-rokugo Muzan!! Ugokidasu Ikari no Supa Gohan
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 5 de maig de 1993
La terrible mort de l'A-16 fa enrabiar en Son Gohan (16号無惨!!動き出す怒りの超悟飯, Ju-rokugo Muzan!! Ugokidasu Ikari no Supa Gohan) és l'episodi 184 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Tots els Cèl·lula Juniors comencen el seu atac contra els set Guerrers Z. Mica en mica, en Goku va perdent terreny a causa del seu esgotament pel combat contra en Cèl·lula. En Ten Shin Han i en Yamcha el protegeixen, però no son rivals pels Celuletes.

Cap A-16 i Gohan

L'A-16 parlant amb en Gohan

Llavors, en Krilin és derrotat, igual que en Yamcha, que té un braç trencat, en Ten Shin Han i en Goku. També en Cor Petit acaba sent superat i només aguanten en Trunks del Futur i en Vegeta. En Son Gohan, amb llàgrimes als ulls, no sap com ajudar als seus amics. No obstant, comença a enrabiar-se i augmentar inconscientment el seu poder.

Amb les explosions, el cap de l'A-16 ha anat a parar a prop d'en Satan. L'androide li demana al campió Mundial, que vol marxar a causa del seu "mal d'estómac" que el dugui fins a en Gohan, ja que vol parlar amb ell. Tot i que li costa, aconsegueix convèncer al campió del Món. Mentrestant, en Cèl·lula ordena als seus fills que matin als amic d'en Gohan.

Cap A-16

El cap de l'A-16 a punt de ser destruït

El Sr Satan, després de decidir que ajudarà a l'A-16, s'acosta on hi ha els lluitadors. Llavors, llança el cap de l'androide, que va a parar entre en Gohan i en Cèl·lula. L'Androide diu a en Gohan que deixi anar la seva ràbia, que es bona si serveix per protegir allò que estima:
Salva als animals Son Gohan, siusplau, salva les plantes. S'ha d'aturar aquest monstre. T'ho suplico

— Últimes paraules de l'A-16

Llavors, en Cèl·lula, fart d'escoltar l'A-16, li xafa el cap, eliminant-lo. Però això desperta la ràbia d'en Gohan, que allibera el seu poder i la seva ràbia, deixant a tothom sorprès.

MúsicaEdit

NavegacióEdit