Fandom

Bola de Drac Wiki

L'últim canvi de lloc instantani d'en Son Goku

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP バイバイみんな!!悟空最後の瞬間移動
Nom ROM Bai Bai Minna Goku Saigo no Shunkan Ido
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 2 de juny de 1993
L'últim canvi de lloc instantani d'en Son Goku (バイバイみんな!!悟空最後の瞬間移動, Bai Bai Minna Goku Saigo no Shunkan Ido) és l'episodi 188 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan vs Cèl·lula Semi-Perfecte.jpg

En Gohan davant en Cèl·lula Semi-Perfecte

En Cèl·lula perd la perfecció del cos i torna a la seva forma anterior després de vomitar l'A-18. Veient la seva impotència davant d'en Son Gohan, l'androide decideix autodestruir-se i fer esclatar tot el planeta. En Gohan vol aturar-lo, però en Cèl·lula li diu que si l'ataca, explotarà d'immediat, de manera que el noi no sap què fer.
Goku despedint-se i Cèl·lula semi.png

En Goku s'acomiada del seu fill

Però en Son Goku, veient com n'és de desesperada la situació, s'emporta en Cèl·lula al planeta d'en Kaito fent servir el canvi de lloc instantani. Allà, l'androide explota i mata al Superguerrer, a en Kaito, en Bombolla i en Gregory. En Kaito està enfadat amb en Goku per haver-li destrossat el planeta. Mentre van avançant pel Camí de la Serp, en Goku s'adona que l'esperit d'en Cèl·lula no es veu per enlloc, cosa que només vol dir una cosa: l'androide no ha mort.

De cop, a la Terra, un fum s'aixeca i apareix en Cèl·lula amb la seva forma perfecte, i encara més fort que abans. Tant bon punt torna al camp de batalla, mata a en Trunks amb un raig que li travessa el pit.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori