Fandom

Bola de Drac Wiki

La nau que es va quedar a les altures de la fi del món! Enlairament cap al planeta Namek!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La nau que es va quedar a les altures de la fi del món!
Enlairament cap al planeta Namek!
Informació
Nom JAP ユンザビットに眠る宇宙船!ナメック星へいざ発進
Nom ROM Yunzabitto ni Nemuru Uchūsen! Namekkusei e Iza Hasshin
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 9 d'agost de 2009
Estrena CAT 12 d'octubre de 2011
La nau que es va quedar a les altures de la fi del món! Enlairament cap al planeta Namek! (ユンザビットに眠る宇宙船!ナメック星へいざ発進, Yunzabitto ni Nemuru Uchūsen! Namekkusei e Iza Hasshin) és l'episodi 18 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 12 d'octubre de 2011.

ResumEdit

En Goku, en Krilin i en Son Gohan són a l'hospital, recuperant-se de la seva batalla contra en Vegeta. En Krilin i en Gohan en pocs dies es recuperaran, però en Goku en té per quatre mesos i està completament embenat, tot i que si s'espera 2 mesos, tindran mongetes màgiques. La Bulma arriba i engega la televisió, on estan ensenyant la càpsula espacial d'en Nappa. La noia té el comandament, però s'equivoca de botó i la nau s'autodestrueix.

Quan comencen a desesperar-se, el Senyor Popo arriba i els diu que sap on poden trobar una nau. És la nau namekiana amb la qual el Totpoderós va arribar a la Terra quan encara era un nen. La Bulma, a contracor, va amb el servent de déu fins a les Altures de la Fi del Món, on hi ha la nau. La nau s'obre fent servir els mots "Altre Món" en namekià, és a dir, Cor Petit.

La nau funciona amb idioma Namekià i, com que el senyor Popo és capaç de parlar namekià, li dóna l'ordre per anar fins a Júpiter, i hi arriben en un tres i no res. En 10 dies, la Bulma, construeix un traductor de llenguatge Namekià-Terrestre i deixa preparada la nau. Ella, juntament amb en Krilin i en Son Gohan aniran al Planeta Namek, a buscar les boles de drac.

NavegacióEdit

Saga del Planeta Namek (Kai)
El final d'una batalla ferotge. L'espurna d'esperança és el planeta d'en Cor Petit ·La nau que es va quedar a les altures de la fi del món! Enlairament cap al planeta Namek! · Un nou enemic poderós! En Freezer, governador de l'univers! · La rebel·lió contra en Freezer! L'ambició encesa d'en Vegeta! · Protegiu les boles de drac! El gran atac dels namekians! · La caça despietada del Dodoria! En Vegeta descobreix la veritat! · Les estratègies secretes d'en Vegeta! Un assalt tràgic als namekians! · Els amics ressusciten! L'horrible transformació del Zarbon! · Força, Krilin! La premonició del Freezer! · Es trenquen els esquemes! En Vegeta contraataca el Zarbon! · Salvada d'un pèl. En Son Gohan protegeix la bola de 4 estrelles · Comença el compte enrere per la batalla. Endavant forces especials · El primer de les forces especials. La congelació del temps del Guldo · El malson Recoome. Surt a jugar Vegeta · Per fi arriba en Goku. Carrega't les forces especials!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori