Fandom

Bola de Drac Wiki

El contraatac d'en Son Gohan

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El contraatac d'en Son Gohan
El contraatac d'en Son Gohan
Informació
Nom JAP 悟空から悟飯へ...父の魂は伝わった
Nom ROM Goku kara Gohan e... Chichi no Tamashii wa Tsutawatta
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 23 de juny de 1993
El contraatac d'en Son Gohan (悟空から悟飯へ...父の魂は伝わった, Goku kara Gohan e... Chichi no Tamashii wa Tsutawatta) és l'episodi 190 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cèl·lula prepara Kamehameha Solar.png

En Cèl·lula carregant el Kamehameha

En Gohan decideix fer front a en Cèl·lula mentre l'androide prepara un potentíssim kamehameha que acabarà amb la Terra i tot el Sistema Solar. Llavors, es veu un flashback sobre els orígens i la creació d'en Cèl·lula, passant per totes les etapes fins arribar a la seva forma actual. En Gohan, totalment rendit i ferit d'un braç, es rendeix, acceptant la derrota, ja que veu que ha fracassat.
Gohan SG2 prepara Kamehameha.jpg

En Gohan carregant el kamehameha

Però en aquell moment en Goku parla amb en Gohan fent servir les habilitats telepàtiques d'en Kaito. Li diu que no es rendeixi ja que no fa per ell. En Son Gohan es disculpa amb el seu pare, ja que creu que la seva mort és per culpa dels seus propis errors. En Goku però, li diu que no es preocupi i que, si vol venjar la seva mort, llanci el seu propi kamehameha i derroti en Cèl·lula.

Animat per les paraules del seu pare, en Gohan carrega el seu kamehameha, amb un sol braç, disposat a intentar-ho un cop més.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori