FANDOM

En Son Goku continuarà entrenant-se a l'Altre Món
Episodi 192 (BDZ)
Informació
Nom JAP オラあの世で修業する!!笑顔の別れ
Nom ROM Ora Ano Yo de Shugyo Suru!! Egao no Wakare
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 7 de juliol de 1993
En Son Goku continuarà entrenant-se a l'Altre Món (オラあの世で修業する!!笑顔の別れ, Ora Ano Yo de Shugyo Suru!! Egao no Wakare) és l'episodi 192 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Gohan cansat rient

En Gohan content per la victòria

En Gohan ha derrotat en Cèl·lula. Està exhaust i per això en Yamcha el duu en braços, mentre en Ten Shin Han s'encarrega de dur en Trunks i en Krilin a l'A-18 (deixant a tots molt sorpresos). Tots comencen a passar, excepte en Cor Petit i en Vegeta. El Namekià li ofereix ajuda, però el Guerrer de l'Espai li diu que marxi. Està enrabiat amb ell mateix, perquè en Gohan i en Goku l'han hagut de salvar. Està tant destrossat que fins i tot diu que no lluitarà mai mes.

Mentrestant, en Satan observa tot el què ha passat i es sorpren. El periodista li demana què ha passat i el campió d'arts Marcials diu que ell ha liquidat en Cèl·lula. En Caroni, en Piroshki i la seva secretària li diuen que és un home sensacional. Com que la ceontraleta mòvil de ràdio funciona, immediatament retransmeten les notícies a tot el món.

Mentrestant, a l'Altre Món, en Goku està content pel seu fill. Després de tots els nervis que ha passat, té molta gana, però en Kaito no li pot cuinar res perquè li va destrossar el planeta, de manera que comença a menjar-se alguns núvols, sorprenent a tohtom de que sent mort tingui tanta gana.

Tothom curat

En Dende curant a l'A-18

Tots excepte en Vegeta van al Palau de Déu, on en Dende els cura les ferides. Tot lamenten la mort d'en Goku, però en Gohan els diu que no passa res, que en Goku sempre és allà amb ells i que l'ha estat ajudant en el combat. El namekia també cura l'A-18 i en Cor Petit li diu que ha d'estar agraïda a en Krilin, que l'ha cuidat. Llavors, en Gohan diu en veu alta el què tots pensen, que el noi està enamorat de l'androide i per això l'ha salvat. En Krilin li dóna un cop dient-li que dissimuli. Llavors, l'A-18 marxa i en Yamcha consola en Krilin.
Goku despedint-se

En Goku es despedeix dels seus amics

En Cor Petit diu que han d'utilitzar les boles de drac per ressuscitar a tots els que ha mort en Cèl·lula. L'A-18, quan veu que el cel s'enfosqueix, decideix tornar al Palau de Déu. Veu com el drac Sheron ressuscita a tots els morts, inclòs en Trunks. En Cor Petit s'adona que en Goku no ha ressuscitat, de manera que en el segon desig demanen que en Goku torni a la vida. El Drac no pot fer-ho, perquè en Goku ja havia estat ressuscitat abans. Llavors decideixen que li poden demanar a en Porunga, que ell podrà fer-ho.

Llavors, en Goku es posa en contacte amb ells i els diu que sempre han aparescut enemics per culpa seva, com els Saiyans, en Freezer, el Dr Gero, els Androides, ... i que per això es quedarà a l'Altre Món amb en Kaito, despedint-se feliçment d'ells. Tot recorden com és en Goku i què ha significat per les seves vides, despedint-lo amb un somriure.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori