FANDOM

La vida nova d'en Son Gohan
Episodi 193 (BDZ)
Informació
Nom JAP 新しい日々...父さん!ボクがんばる
Nom ROM Atarashii Hibi... Tosan! Boku Ganbaru
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 14 de juliol de 1993
La vida nova d'en Son Gohan (新しい日々...父さん!ボクがんばる, Atarashii Hibi... Tosan! Boku Ganbaru) és l'episodi 193 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Guerrers Z Al Palau de Déu

La colla al Palau de Déu

Els Guerrers Z han de demanar el segon desig, però no saben què demanar. En Yamcha proposa de demanar-li un collaret per la seva xicota, ja que és massa car, però ningú l'escolta. Llavors, en Krilin demana si pot transformar a l'A-17 i a l'A-18 de nou en humans, però el drac no és capaç de fer-ho, perquè el seu poder no pot transformar els androides. Llavors, demana que els desactivi el dispositiu d'autodestrucció que tenen al cor, mentre l'A-18, amagada, ho mira tot. El Drac Sheron així ho fa i llavors desapareix.
Trunks es despedeix

En Trunks del Futur es despedeix de la Bulma

A continuació, en Ten Shin Han li demana perquè ha demanat que anuli també el dispositiu de l'A-17. En Krilin diu que tot i que l'A-18 li agrada, creu que amb l'A-17 farà més bona parella. En aquell moment, la noia androide es mostra i li diu que l'A-17 és el seu germà bessó i que no es faci ilusions, però tot i així, quan la noia marxa, li diu "a reveure", donant-li esperances al noi. Finalment, tots comencen a marxar cap a les seves llars, excepte en Cor Petit que es quedarà a viure al Palau de Déu. Acorden trobar-se l'endamà a la Corporació Càpsula.

En Yamcha, pel camí, explica què va fer en Vegeta quan en Cèl·lula va matar al seu fill Trunks. La Xixi, quan li comuniquen la notícia de la mort del seu marit, està desolada, però entre el seu fill i el seu pare l'animen.

Gohan i Ox-Satan

En Gohan i el seu avi van a passejar

El dia següent, en Trunks marxa cap al seu temps amb la Màquina del Temps. Un mes després, en Gohan va a passejar amb el seu avi i a pescar, capturant el noi un peix enorme. Són atacats per un pterodàctil, però en Gohan el fa fugir. Mentrestant, la Bulma està contenta perquè en Trunks ja camina. Cau a terra i els seus avis intenten ajudar-lo, però ell rebutja l'ajuda i s'aixeca sol. La Bulma diu que és orgullós com el seu pare.

En uns estudis de televisió, el Sr Satan és entrevistat a causa de la seva "victòria" contra en Cèl·lula i fa l'exhibició de trencar teules. Aquest cop en trenca 19 d'una pila de 20. A l'Altre Món, en Kaito decideix que ja és hora de fer-se una casa.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori