FANDOM

Uns quarts de final d'allò més sorprenents
Episodi 197 (BDZ)
Informació
Nom JAP 大界王星熱狂!!まきおこせ悟空旋風
Nom ROM Daikaiosei Nekkyou!! Makiokose Goku Senpu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Guerrer del Vent
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 18 d'agost de 1993
Uns quarts de final d'allò més sorprenents (大界王星熱狂!!まきおこせ悟空旋風, Daikaiosei Nekkyou!! Makiokose Goku Senpu) és l'episodi 197 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Rei Oest, Paikuhan i Maraikoh

Participants de la Galàxia Oest amb el seu rei

S'han acabat les rondes preliminars i ja només queden vuit lluitadors: en Granota i en Torbie de la Galàxia Sud, l'Arqua de la Galàxia Est, de la Galàxia Nord l'Olibu i en Son Goku i de la Galàxia Oest en Paikuhan, en Tapkar i en Maraikoh. Els Quatre Reis es discuteixen sobre quin dels seus lluitadors és més fort. Finalment, comença el primer combat, on s'enfronten en Torbie i en Tapkar. El petit guerrer té una velocitat sorprenent, però es cansa ràpid, fent que en Torbie guanyi.
Goku derrota Arqua

En Goku guanya el combat

Al segon combat és entre en Maraikoh i en Granota. Aquest últim fa servir una tècnica extranya, inflant-se cada vegada més, intentant fer fora del ring al seu rival, a més d'un cos molt flonjo que resisteix els cops. Però finalment, en Maraikoh aconsegueix no sortir del ring i fer-ne fora el seu rival. Finalment, és el torn d'en Goku, que ha de lluitar contra l'Arqua. Ràpidament, en Goku dóna una puntada al seu rival enviant-lo lluny, però llavors l'Arqua converteix el terreny de combat en una picina, amb en Goku afogant-s'hi. El guerrer de la galàxia est té avantatge en aquest medi i posa en algunes dificultats al seu rival. Però llavors, en Goku fa la Mossegada del Sol, enlluarnant al seu rival i llavors surt de l'aigua.
Olibu i Paikuhan salutació

En Paikuhan i l'Olibu saludant-se

A continuació, li llança un Kamehameha, fent fora del ring al seu rival i guanyant el combat. La reina de l'Est, com a càstig, imposa a l'Arqua i al seu univers donar 1.000 voltes al palau del Gran Rei. No obstant, en Goku felicita al seu rival per ser tan fort.

Comença l'últim combat, Paikuhan contra Olibu. Els dos guerrers són molt poderosos i ràpids, estant bastant igualats. Finalment, en Paikuhan aconsegueix fer fora del ring al seu rival i aquest, esportivament, va a felicitar-lo. En Goku està emocionadíssim al veure el poder d'en Paikuhan i d'aquells guerrers.

NavegacióEdit