Fandom

Bola de Drac Wiki

Lluita contra la gravetat! Atrapa el Bombolla!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 重力との戦い! バブルス君をつかまえろ
Nom ROM Jūryoku to no tatakai! Baburusu-kun o tsukamaero
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el teu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 13 de setembre de 1989
Estrena català 12 de novembre de 1991
Lluita contra la gravetat! Atrapa el Bombolla! (重力との戦い! バブルス君をつかまえろ, Jūryoku to no tatakai! Baburusu-kun o tsukamaero) és l'episodi 19 de Bola de Drac Bola de Drac Z. Es va estrenar en català el 12 de novembre de 1991.

ResumEdit

Mico Bombolla.png

En Bombolla

Després d'arribar al Planeta d'en Kaito, de confondre a aquest pel seu mico i finalment conéixer al veritable rei Kaito, aquest li diu a en Goku que si vol ser entrenat per ell ha de passar una prova: l'ha de fer riure. En Goku ho intenta i, finalment, amb un joc de paraules força pèssim ho aconsegueix.
Kaito a planeta.png

El veritable mestre, en Kaito

El nou mestre d'en Goku li explica que els Saiyans que arribaran són més forts que ell en part perquè el seu planeta natal té deu vegades més gravetat que la Terra, igual que el planeta on en Goku es troba. Per això, la primera tasca d'en Goku és aprendre a moure's amb llibertat en aquella gravetat i per aconseguir-ho haurà de perseguir en Bombolla fins a atrapar-lo.

Després de tres llargues setmanes, en Goku finalment aconsegueix atrapar al mico. Impressionat pel fet que en Goku hagi aconseguit dominar la gravetat del planeta, en Kaito li diu al seu deixeble que potser serà capaç d'ensenyar-li una tècnica poderosa, l'Atac d'en Kaito.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori