Fandom

Bola de Drac Wiki

Aparició d'unes misterioses boles de drac. En Son Goku s'ha fet petit

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Aparició d'unes misterioses boles de drac.
En Son Goku s'ha fet petit
Informació
Nom JAP 謎のDB出現!!悟空が子供に!?
Nom ROM Nazo no Doragon Booru Shutsugen!! Gokū ga Kodomo ni!?
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc del Gran Viatge
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending No paris de somriure
Estrena JAP 7 de febrer de 1996
Estrena CAT 9 de febrer de 1999
Aparició d'unes misterioses boles de drac. En Son Goku s'ha fet petit (謎のDB出現!!悟空が子供に!?, Nazo no Doragon Booru Shutsugen!! Gokū ga Kodomo ni!?) és l'episodi 1 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

Uub i Goku GT.png

L'Uub i en Goku acaben el seu entrenament

Una nau està volant cap al Palau de Déu. Allà s'hi veuen com uns llums extranys, que el pilot de la nau no sap identificar. Aquelles llums les estan causant en Son Goku i l'Uub, que són a la sala de sota el palau entrenant-se durament. En Dende comenta que, tot i que aquella sala era expressament dissenyada per entrenar-se, no sap si aguantarà tants atacs.

Mentrestant, de la nau surten unes ventoses, que s'enganxen al Palau. Una explosió violenta dels dos lluitadors destrossa tot el terra del palau i la nau-robot, que s'estava enfilant gràcies a les ventoses, surt disparat per culpa de l'explosió, anant a parar cadascuna de les parts del robot (que en realitat són tres robots units) estampats a la paret d'una sala. A dins dels robots hi ha en Pilaf i els seus seqüaços, la Mai i en Shu, que van a buscar les Boles de Drac de l'estrella negra.

Pilaf troba BD estrella negra.png

En Pilaf troba les boles de drac de l'estrella negra

En Goku i l'Uub han acabat de lluitar, ja que en Goku li estava fent passar una prova d'habilitats (tot i que el que en realitat feia era lluitar un últim cop contra ell) però cauen desmaiats del cansament i la gana. En aquell moment, en Pilaf troba les boles de drac que busca. Llavors explica als seus subordinats les propietats que tenen aquelles Boles de Drac.

Després de recuperar-se, l'Uub sen torna cap al seu poble, ja que està preocupat per la seva família. Es despedeix de tothom i marxa. En una altra zona de palau, en Pilaf invoca al drac, mentre en Goku decideix tornar cap a casa després d'haver fet un bon tiberi, ja que amb els anys que fa que no va a casa, la Xixi deu estar enfadada. A continuació, veu unes llums extranyes i va cap allà a comprovar que passa. En Pilaf i companyia, estan esgarrifats de veure l'enorme tamany que té aquell drac.

Sheron Vermell Palau de Déu.jpg

El Drac Sheron vermell

En Goku arriba i els demana que fan allà, reconeixent en Pilaf. Aquest ordena als seus seqüaços que ataquin al superguerrer amb míssils, però ell els atura fàcilment. Llavors, en Pilaf diu que tandebó en Goku tornés a ser petit per poder-lo estomacar de valent. El drac ho interpreta com el desig i li concedeix, tornant a en Goku a l'aparença de quan tenia 10 anys. En aquell moment, en Dende el Senyor Popo arriben i veuen horroritzats el que ha passat. Llavors, el drac marxa i les boles de drac s'escampen.

Seguidament, en Dende explica al Déu Kaito el que ha passat. El Déu li diu a en Goku que el que ha de fer és trobar les boles de drac i demanar-li que el torni a la mida normal, tot i que a ell no li importa estar en aquest tamany. A més, diu que serà fàcil trobar les boles, però en Popo li explica que aquestes boles s'escampen per tota la Via Làctia. Però a en Goku no li importa i se'n torna cap a casa.

Pan cotxe policia.jpg

La Pan desafiant als criminals

A la ciutat, uns lladres estan atracant un banc, mentre la policia intenta intervenir-hi. En aquell moment, la Pan està sortit amb un noi i vol anar al cinema, però és prop del banc atracat i no es pot passar. A l'escena de l'atracament, porten els fideus instantanis que havien demanat, però li fan tastar al guàrdia que tenien com a hostatge. Aquest s'adorm per culpa d'un somnífer, i lalvors els atracadors canvien d'hostatge i agafen la noia. El Follet Tortuga és per allà també, mirant noies, a l'igual que en Goku que està menjant. La Pan, que vol veure la pel·lícula, va a enfrontar-se als lladres. En Goku també hi va, però quan intenta atacar als lladres, la Pan se l'endú d'allà. Un dels atracadors ataca a la noia, però ella el derrota fàcilment. Els altres també ho intenten, però corren la mateixa sort. El xicot de la Pan, que ho ha vist tot, marxa corrents al veure el que ha fet ella. La noia es posa a plorar.

Goku, Pan i Gohan escolten kaito.jpg

En Goku, en Gohan i la Pan escoltant les paraules d'en Kaito

En aquell moment, el Follet Tortuga arriba i crida a la Pan i, mentre va fins a ella, aprofita per tocar culs a les noies. Llavors, quan veu a en Goku, el reconeix i s'emociona de veure'l, mentre la Pan està esgarrifada de que aquell sigui el seu avi.

A casa d'en Goku, la Xixi plora desconsoladament al veure així al seu marit, mentre la Pan comenta que és vergonyós que el seu avi sigui més petit que ella. En aquell moment, en Kaito es comunica amb ells i els diu que han de trobar les boles abans d'un any o sinó la Terra explotarà.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori