FANDOM

Per qui serà el premi de la pau de 100 milions de zennis?
Episodi 1 (BDS)
Informació
Nom JAP 平和の報酬1億ゼニーは誰の手に!?
Nom ROM Heiwa no Hōshū Ichioku Zenī wa Dare no Te ni!?
Manga "El somni premonitori del Déu de la Destrucció"
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Hello Hello Hello
Estrena JAP 5 de juliol de 2015
Per qui serà el premi de la pau de 100 milions de zennis? (平和の報酬1億ゼニーは誰の手に!?, Heiwa no Hōshū Ichioku Zenī wa Dare no Te ni!?) és l'episodi 1 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Goku menjar Goten tractor

En Goku menjant mentre en Goten condueix el tractor

Mig any després de la derrota del temible Monstre Buu, arriba un nou període de pau a la Terra. Per tal de guanyar diners, la Xixi obliga a en Goku a tenir cura d'una plantació de raves, però ell vol anar-se a entrenar amb en Kaito. En Goten arriba per dur el menjar al seu pare i en Goku demana al seu fill que faci la feina per ell. Llavors en Goku es transforma en superguerrer i comença a entrenar-se, però en Goten es distreu i cau amb el tractor per un barranc. Per sort, en Goku hi arriba amb el Canvi de Lloc Instantani i el salva.

Lluny d'allà, en un planeta, uns extraterrestres estan oferint un banquet a en Bills per tal de que el Déu de la Destrucció no destrueixi el planeta. Tasta un còctel, l'Arapurataneiz, però tot i que li agrada considera que té massa greixos, de manera que només destrueix només la meitat del planeta d'un sol toc amb el dit.

Satan defensor univers

En Satan proclamant que és el defensor de l'univers

A la Terra, el Sr. Satan ha rebut el Premi de la Pau Mundial quan de sobte entra en Buu dient que té gana i deixa a tothom sorprès, ja que és desconegut per a ells. Però en Satan els diu que és un deixeble seu d'un altre planeta. En un altre lloc, la Videl ha regalat un llibre a en Gohan, però a aquest li sap greu ja que no té diners per poder-li comprar coses. A la noia però no li importa i només vol que en Gohan sigui feliç, mentre en Cor Petit se'ls mira des d'una teulada.

Goten dóna aigua a Videl

En Goten dóna el regal a la Videl

A la Corporació Càpsula, en Goten i en Trunks decideixen anar a fer un regal per en Gohan i la Videl, que s'acaben de casar. Van a una joieria, però els diamants que hi ha són massa petits i cars, de manera que decideixen buscar alguna altra cosa, un perfum. Van a una botiga, però és tot molt car. Llavors senten un vell que diu que hi ha uns banys termals que deixen la pell molt suau i decideixen anar a buscar-hi aigua per a la noia. Com que veuen que l'aigua dels banys té un color estrany, van a un riu d'allà a la vora, pensant que aquella també servirà. Llavors són atacats per una serp gegant, però la derroten i van a dur l'aigua a la Videl. Aquesta s'adona que és aigua ordinària, però no els hi diu i els hi agraeix el regal.

Al vespre, en Goten li explica al seu pare el què ha fet, cosa que alegra en Goku. Parlen també sobre la casa que en Satan va regalar a en Gohan i la Videl quan llavors arriba l'home i ofereix els diners del premi per haver salvat el món a en Goku, 100 milions de zenis, però aquest ho rebutja, ja que l'humà també va participar al combat contra en Buu Petit. A més, en Goku no sap gaire bé quan són 100 milions de zenis i comença a comptar-ho, fins que en Satan li diu que són 1.000 vegades 100.000 zenis.

Satan dóna diners a Goku

En Satan oferint els diners del premi a en Goku

En Goku els rebutja, però en Satan diu que ell és ric i que en Vegeta tampoc els ha volgut perquè té molts diners. Llavors en Goten li diu al seu pare que amb aquells diners la Xixi segurament el deixarà marxar a entrenar amb en Kaito i per això en Goku els accepta, amb la condició que allò quedi entre en Satan, ell i en Goten. Un cop a casa, la Xixi accedeix a deixar anar en Goku a entrenar amb en Kaito, mentre ella decideix que apuntarà en Goten a les millors acadèmies.

Mentre, al Planeta Kaioshin, en Kibitoshin i l'Antic Kaioshin s'adonen que un altre planeta ha desaparegut i tenen un mal pressentiment.

NavegacióEdit