Fandom

Bola de Drac Wiki

Un altre superheroi: el gran Guerrer del Vent

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 愛と正義のグレートサイヤマン参上
Nom ROM Ai to Seigi no Gureto Saiyaman Sanjo
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Guerrer del Vent
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 15 de Setembre de 1993
Un altre superheroi: el gran Guerrer del Vent (愛と正義のグレートサイヤマン参上, Ai to Seigi no Gureto Saiyaman Sanjo) és l'episodi 201 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan i Trunks a Corporació Càpsula.jpg

En Gohan i en Trunks a la Corporació Càpsula

En Son Gohan a anat a la casa de la Bulma, ja que vol que li faci roba perquè pugui lluitar contra el crim sense que ningú el reconegui. La Bulma diu que li farà, però que s'haurà d'esperar una estona. En Gohan mentrestant dona una volta per la Corporació Càpsula i es troba a en Trunks. Poc després en Vegeta arriba i li diu a en Gohan que perd el temps i l'energia anant a l'institut.
Cursa Gohan i núvol kinton.jpg

En Gohan i el núvol Kinton fan una cursa

Dues hores després, la Bulma ja té l'invent a punt. És un rellotge que, quan s'apreta un botó, et canvia la roba. A en Gohan li agrada aquella roba, tot i que en Trunks la troba molt absurda. Llavors, en Gohan crida al núvol Kinton i se'n va. Pel camí, decideix que ja no li fa falta més el núvol, de manera que es transforma amb la nova roba i baixa del núvol per posar-se a volar. Des de l'aire, veu uns nois que van en cotxe i que estan superant molt el límit de velocitat. Per aquest motiu, decideix aturar-los.

En Gohan aterra al mig de la carretera i els intercepta el pas. El nois del cotxe li exigeixen que els digui qui és. Ell els diu que és el Gran Guerrer del Vent. Els nois s'enriuen d'ell i diuen que és un nom penós. En Gohan s'enfada i dóna una puntada a terra, fent una enorme esquerda. Els nois s'espanten i li diuen que és un nom bonic llavors. Satisfet, en Gohan marxa a casa, on practica la seva coreografia davant del seu germà.

Guerrer del Vent salva autobús.jpg

El Gran Guerrer del Vent salva l'autobús

El dia següent, en Gohan va a l'institut i quan ell ja és a classe, la Videl és informada de que han segrestat un autobús. En Gohan demana permís per anar al bany, surt de classe, es transforma en el Gran Guerrer del Vent i mentre la Videl derrota als segrestadors, en Gohan salva l'autocar de caure per un precipici, subjectant-lo i duent-lo de nou a la carretera.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori