Fandom

Bola de Drac Wiki

En Son Gohan contra la Videl

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Son Gohan contra la Videl
En Son Gohan contra la Videl
Informació
Nom JAP 盗難事件発生!!犯人はサイヤマン!?
Nom ROM Tonan Jiken Hassei!! Hannin wa Saiyaman!?
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Guerrer del Vent
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 27 d'octubre de 1993
En Son Gohan contra la Videl (盗難事件発生!!犯人はサイヤマン!?, Tonan Jiken Hassei!! Hannin wa Saiyaman!?) és l'episodi 204 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan i Goten niu Chobi.jpg

En Gohan i en Goten al niu d'en Chobi

En Gohan i en Goten van a veure una família de pterodàctils que han tingut una cria, en Chobi. Quan hi arriben, la cria no hi és i es preocupen, però en Goten diu que seguir que apareixerà. A l'hora de sopar, veuen per la televisió que el Circ Musuka té un número sensacional, una cria de pterodàctil que fa trucs i els nois s'adonen que és en Chobi. En Gohan decideix rescatar-lo. El dia següent, va a parlar amb el gerent del circ, el Sr. Musaka, però no li fa cas.
Guerrer Vent recupera Chobi.png

En Gohan recupera en Chobi

Per aquest motiu, en Gohan decideix transformar-se en el gran Guerrer del Vent i s'endu la cria. Corrent pels carrers, la Videl el veu i pensa que està robant la cria, de manera que l'ataca. El noi intenta explicar-li que, si la cria no és tornada als seus pares, aquests aniran a Ciutat Satan i causaran estralls. Tot d'una, els pares d'en Chobi apareixen.

Ataquen a la Videl, però el Gran Guerrer del Vent la salva i per fi entén el què el noi intentava fer. El pare de la cria, en Toh Toh els ataca i el noi exclama "Toh Toh! Sóc jo, que no em coneixes? Sóc en Son...!" sorprenent a la Videl. Al final en Gohan aconsegueix salvar la noia i tornar la cria als seus pares, que marxen, però s'endu una rascada a la galta.

Gohan amb tirita.png

En Gohan amb la tirita a la cara

Al dia següent, la Videl veu que en Gohan duu una tireta a la galta, al mateix lloc on se la va fer el Gran Guerrer del Vent i finalment el noi li confessa que afirmativament ho és. La noia, a canvi de no revelar la seva identitat, obliga al noi a participar al Torneig Mundial d'Arts Marcials que es celebrarà en breu. A més, la Videl s'adona que ell és el fill d'en Son Goku, de manera que serà interessant veure qui és més fort dels fills de dos campions de Torneig Mundial. També li demana que l'ensenyi a volar.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori