FANDOM

En Trunks és un guerrer fabulós
Episodi 210 (BDZ)
Informació
Nom JAP ハンパじゃないぜ!!チビトランクス
Nom ROM Hanpa ja nai ze!! Chibi Torankusu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 15 de desembre de 1993
En Trunks és un guerrer fabulós (ハンパじゃないぜ!!チビトランクス, Hanpa ja nai ze!! Chibi Torankusu) és l'episodi 210 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

La majoria de participants estan espantats al veure com en Vegeta ha destrossat la màquina. En Goku proposa d'anar a veure el campionat jovenil. La Videl, que és amb en Gohan, es pregunta qui deuen ser quan llavors en Goku saluda al seu fill i li diu on va.

Guerrers Z a pel·lícula Satan guanya Cèl·lula

Els guerrers Z de la pel·lícula

El comentarista dóna inici al torneig jovenil i després de dir els premis diu que el guanyador podrà enfrontar-se al Sr. Satan. Aquest llavors fa una entrada espectacular al ring i rellisca, fent-se mal al cap, però diu que és "broma". Llavors, un dirigible amb una pantalla s'acosta volant, on retransmeten "Les glorioses gestes del Sr. Satan", on en Satan derrota en Cèl·lula. Està feta amb gent disfressada de Goku, de Krilin, de Satan, de Vegeta,... Al final, el guanyador del combat és el Sr. Satan i tot el públic l'aclama com un heroi. En Vegeta i en Cor Petit estan molests per les seves penoses imitacions, mentre que en Satan està avergonyit.
Trunks vs Idasa

Trunks vs Idasa

En Goten i en Trunks són a la sala d'espera, quan un noi els provoca, però en Trunks li diu que marxi, dient-li que porta un pentinat passat de moda. Llavors, finalment comença el campionat juvenil. El combat d'en Trunks és el novè i s'enfronta a l'Idasa, de quinze anys i que és el noi d'abans, però molt fàcilment el derrota.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori