FANDOM

El millor truc d'en Satan
Episodi 213 (BDZ)
Informació
Nom JAP どうするサタン!?史上最大のピンチ
Nom ROM Do Suru Satan!? Shijo Saidai no Pinchi
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 19 de Gener de 1994
El millor truc d'en Satan (どうするサタン!?史上最大のピンチ, Do Suru Satan!? Shijo Saidai no Pinchi) és l'episodi 213 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Satan pujant al ring

En Satan anant cap al ring

En Satan ha de complir amb el seu deure i enfrontar-se al guanyador del Campionat Infantil d'Arts Marcials, en Trunks. Conscient que és incapaç de vèncer al descendent d'un dels superguerrers que es van enfrontar a en Cèl·lula, comença a inventar-se excuses. Primer diu que arran dels Jocs d'en Cel·lula que arrossega unes ferides als genolls, però quan el comentarista li proposa d'anar a buscar un metge, es recupera de cop.

En Goku i companyia, sabent el resultat del combat, decideixen marxar a menjar, sorprenent a la Videl. Només en Gohan, per acontentar la noia, es queda a veure el combat.

Trunks cop de puny

El cop de puny d'en Trunks a en Satan

Al final, li diu a en Trunks que com a "costum dels temps immemorials", s'han de donar un copet fluix a la galta per saludar-se. Per fi comença el combat i en Trunks fa el que li ha dit el lluitador... però del cop l'acaba enviant fora del ring. En Satan fa veure que s'ha deixat guanyar per tal de que el públic l'aclami, però marxa a la seva habitació i comença a recargolar-se del mal que li ha fet el cop.

Uns periodistes incordien a en Trunks perquè els concedeixi una entrevista, però ell s'escapa i comença a preparar un pla per entrar al torneig dels adults. Mentrestant, en Goku i companyia han anat a dinar, i estant arrasant amb el menjar. Quan en Son Gohan arriba també s'hi afegeix. Quan acaben de dinar es dirigeixen de nou a l'estadi, i pel camí es troben a dos personatges estranys. Un d'ells diu que coneix en Goku i que ha anat a saludar-lo, i que ell també participa al torneig i que té ganes d'enfrontar-se amb ell. Quan li dóna la mà, sembla ser que mesura el poder del Guerrer de l'Espai. En Goku diu que no sap qui és, però que no serà tan fàcil guanyar el campionat.

NavegacióEdit