FANDOM

Els dubtes d'en Cor Petit
Episodi 215 (BDZ)
Informació
Nom JAP どうしたピッコロ!!まさかの不戦敗
Nom ROM Shita Pikkoro!! Masaka no Fusenbai
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 2 de Febrer de 1994
Els dubtes d'en Cor Petit (どうしたピッコロ!!まさかの不戦敗, Shita Pikkoro!! Masaka no Fusenbai) és l'episodi 215 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Puntar i Krilin cap al ring

En Krilin i en Punta van cap al ring

Estan fent una entrevista al senyor Satan, i quan li diuen que s'haurà d'enfrontar a una dona se'n riu. Mentrestant, en Son Gohan està preocupat per en Cor Petit, ja que veu que està molt amoïnat pel seu combat contra en Shin. A les graderies la Bulma i la Xixi s'estan discutint sobre qui serà el guanyador del torneig, ja que cadascuna creu que serà el seu marit. En Yamcha intenta posar pau i acaba rebent ell.
Shin i Cor Petit cap al ring

En Shin i en Cor Petit van cap al ring

Comença el torneig amb en Krilin contra en Punta en el primer combat, i com era d'esperar en Krilin el derrota amb molta facilitat. És el torn ara d'en Cor Petit contra en Shin. El comentarista li diu al Namekià que aquest cop no destrossi el ring de combat com va fer l'anterior vegada que hi va particiapr. Increïblement, en Cor Petit no és capaç de concentrar-se per lluitar i, al final, sense ni tant sols atacar, abandona.

A continuació és a punt de començar el tercer combat, la Videl contra l'Spopovich.

NavegacióEdit