Fandom

Bola de Drac Wiki

La impotència d'en Son Gohan davant la derrota de la Videl

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La impotència d'en Son Gohan davant
la derrota de la Videl
La impotència d'en Son Gohan davantla derrota de la Videl
Informació
Nom JAP ビーデル無残!!出るか怒りの超悟飯
Nom ROM Bideru Muzan!! Deru ka Ikari no Supa Gohan
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 16 de Febrer de 1994
La impotència d'en Son Gohan davant la derrota de la Videl (ビーデル無残!!出るか怒りの超悟飯, Bideru Muzan!! Deru ka Ikari no Supa Gohan) és l'episodi 217 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Videl aixafada.png

La Videl sen aixafada per l'Spopovitx

El combat entre l'Spopovitx i la Videl continua als aires. L'home ataca a la seva contrincant amb un canó d'energia i, quan cau al ring força debilitada, però dempeus. En Goku s'adona que el poder de l'Spopovitx no s'adiu amb les capacitats del seu cos. Llavors, l'home ataca durament la Videl, però aquesta torna a aixecar-se i contraataca, però no li serveix de res i és duta gairebé fins a la mort.
Gohan superguerrer enfurismat.jpg

En Gohan transformat en superguerrer per la ràbia

En Gohan comença a enfurismar-se per la crueltat de l'Spopovitx i de la ràbia acaba transformant-se en superguerrer i destrossa el mocador del cap i la capa. Just quan es llança a l'atac, en Yamu atura al seu company, dient-li que no poden perdre més temps. L'Spopovitx llavors treu la Videl del ring. En Gohan llavors s'endú la noia a la infermeria, mentre jura que li farà pagar al seu rival. En Goku demana mongetes màgiques a en Krilin, però aquest no en té, de manera que decideix anar a veure al Follet Karin perquè n'hi dongui.

En Satan va a la infermeria a veure la seva filla i es troba a en Gohan. Li diu que ja li agraïrà que hagi dut la noia i que més tard li firmarà un autògraf, però que marxi. Llavors, la Videl demana al seu amic que elimini a l'Spopovitx. En Satan s'horroritza al creure que en Gohan és el xicot de la Videl. Mentre, en Karin dóna les mongètes màgiques a en Goku i li diu que vagi en compte, que té un mal pressentiment.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori