Fandom

Bola de Drac Wiki

Per fi el món descobreix qui és el Gran Guerrer del Vent

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP バレちゃった!!サイヤマンは孫悟飯
Nom ROM Barechatta!! Saiyaman wa Son Gohan
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 23 de Febrer de 1994
Per fi el món descobreix qui és el Gran Guerrer del Vent (バレちゃった!!サイヤマンは孫悟飯, Barechatta!! Saiyaman wa Son Gohan) és l'episodi 218 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan saludant amics.jpg

En Gohan saluda als seus amics qujan l'han descobert

En Son Gohan està preocupat per la Videl, mentre espera que en Goku arribi de buscar mongetes màgiques. En Son Gohan demana al comentarista que esperi una mica a començar el combat, mentre arriba el seu pare. Quan per fi en Goku porta les mongetes, en Gohan immediatament va a donar-li una a la Videl. En Satan no confia en el noi i li prohibeix que li doni cap mena de medecina. Però la noia confia perfectament en ell i se l'empassa. Llavors, davant de la sorpresa del seu pare, la noia es refà completament.

Comença llavors el combat. Però dos companys de classe del noi el reconeixen i comencen a animar-lo fent servir el seu nom. Quan comença l'enfrontament, el seu rival vol que es transformi de seguida en superguerrer i ell no hi està d'acord, però en Cor Petit li diu que ho faci i al final, ell es decideix a transformar-se. Mentrestant, en Shin diu a en Son Goku que passi el que passi, no hi intervingui. Quan li demanen qui és, en Cor Petit revel·la que és el Déu Neptú.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori